לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

9/2007

מפגשים


 

אחד מהדברים שאני אוהבת בעבודה שלי זה המפגש עם האנשים שבאים לקנות ספרים.

או כל דבר אחר שסטימצקי מוכרים.

והם מוכרים, למרבה הפלא,  לא מעט דברים שהם לאו דווקא ספרים.

אבל זה לא העניין.

 

אנשים.

כל מיני.

ובגלל שאני עובדת בעיר שבה אני גרה ולא רחוק מהשכונה שבה אני גרה אז מתרחשים להם כל מיני מפגשים שונים ומרגשים כמו:

 

השכנים שלי.

אנשים מחדר כושר.

השכנים מהבית הקודם שלי.

הבייבי סיטר של הבנים (שהיום יש לה ילדים משל עצמה).

מישהי שעבדתי איתה לפני יותר מ 10 שנים.

מישהי שלמדה איתי בתיכון (היא, למרבה הפתעתי, זיהתה אותי ותאמינו לי שאני ממש לא נראית כמו בגיל 17).

מישהי שעברתי אצלה קורס לפני כמה שנים.

חבר של ג. הבןזוג שלא ראה אותו כמה שנים.

 

והדובדבן שבקצה הקצפת של העוגה (עד כה לפחות):

סגן מנהל התיכון שלי שלא ראיתי אותו יותר מ 30 שנה.

 

זהיתי אותו מיד.

יש דברים שכנראה לעולם לא שוכחים ("פמה תגידי, את בטוחה שהצבע הזה הוא כחול והחולצה הזאת היא בכלל תיקנית? טוסי הביתה ואל תחזרי בלי תלבושת חוקית...").

 

אבי געזונט, הלכתי לישון.

נכתב על ידי , 19/9/2007 21:41  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-22/9/2007 22:10



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)