לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

9/2007

הגעגועים


 

לג. הבכור מביאים אותי למחוזות משונים , לעיתים.

 

כמו החייל החף מפשע עם הכומתה בירוק זוהר שבא לקנות ספר לחג והתנפלתי עליו בשאלה מאיזו חטיבה הוא ואם הוא מכיר את ג. הבכור (לא).

או החיילת, העוד יותר חפה מפשע, שישבה לתומה ברכבת ושצבע הכומתה שלה היה שונה לחלוטין על השם שעל חגורת ה M16 תאם את שם הגדוד של ג. הבכור ורק אחרי שהעברתי אותה תחקיר ברמת שב"כ הבנו שאנחנו מדברות על חיילות שונים ועזבתי אותה לנפשה כשאני רוצה שהאדמה , או פסי הרכבת, יפערו את פיהם ויבלעו אותי כאן ומיד

ורק הגרון נהייה פתאום צורב משהו והיה לי קשה לבלוע.

 

ג. הבכור סוגר שבת שניה וחג.

 

וזה לא שני צריכה שהוא יהיה לידי ויחזיק לי את היד כשהוא בבית.

ממש לא.

לפעמים אני לא רואה אותו סוף שבוע שלם כשהוא עם החברים והחברה שלו.

מספיק לי לדעת שהוא לא שם.

מספיק לי לדעת.

 

ובעצם, אם לא יהיה שום שינוי בתוכנית, בעוד חודשיים הוא יהיה כאן , לתמיד.

 

ובעוד שבועיים יתחיל אותו הסיפור עם א. הצעיר...

 

אבל היום חג, ושיהיה חג שמח חברים יקרים, כי פשוט נעים שם בחוץ, ובפנים...

נכתב על ידי , 26/9/2007 15:58  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-27/9/2007 18:53



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)