לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2003    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2003

לונדון - היום הרביעי - 9.6.2002


 
16.15 - במלון

 
היום לא הצלחתי לכתוב בשום מקום אחר כי רוב הזמן הלכתי והיכן שישבתי לא היו אפשרויות לכתוב.
הבוקר התחיל מוקדם וב 8.00 כבר יצאתי ל columbia road market  - לשוק הפרחים (זה היה אחד מתחומי ההתעניינות הרציניים שלי לפני שנה...). יום ראשון בבוקר מורגש בלונדון, הכל שקט הרבה יותר ומעט מאוד אנשים ברחובות.
שוק הפרחים פשוט מקסים. כמו משתלה ענקית ירוקה ופורחת. מגוון עצום של סוגים וצבעים, והמוכרים צועקים בקולי קולות על מרכולתם ואנשים קונים. לא נראה לי שהיו הרבה תיירים כי רוב האנשים קנו צמחים וזה אומר שהם מקומיים. בשוק אפשר לקנות סלים מיוחדים שמותאמים לקניית צמחים  - רעיון גדול כמעט וקניתי אחד, אבל מיד חשבתי שבסה"כ אני מסתדרת עם הארגזים שנותנים במשתלה (מזל שלא קניתי...עוד משהו שהיה עומד כפסל סביבתי חסר תועלת...).
 
יש להם שם מגוון גדול של עזרים לגינה ולצמחים כמו: פירמידות למטפסים וכו', את זה הייתי קונה בשמחה אך איך בדיוק אסחוב את זה בדרך לארץ לבד?  אז ויתרתי. פגשתי שם את קייטלין מוכרת הנקניקיות הנחמדה משוק בורו והחלטתי בחזרה לעבור גם בשוק ספיטלפילד
אך נהג האוטובוס הטעה אותי וגרם לי ללכת קילומטרים (טוב, אז לא הייתי בכושר, בלשון המעטה...) ואחה"כ לקחתי אוטובוס וירדתי תחנה מאוחר בטעות, כך שהגעתי לשוק גמורה (וזקוקה לפיפי דחוף!!), השוק עצמו די איכזב אותי, הרוב סמרטוטים וסתם דברים. אני עושה הפסקה למנוחה. אמשיך בערב.
 
19.45 בספינה לארוחת ערב
 
אמשיך היכן שהפסקתי.
לאחר שוק ספיטלפילד נסעתי לקובנט גרדן, השוק היה די ריק (13.00 בצהריים) והיה קר וגשום. לא היה לי חשק להסתובב הרבה וכאבו לי הרגליים אז קניתי  את הסבונים שלי (השריטה הידועה שלי, סבונים טבעיים ב lush וב crabtree & evelyn , אני תמיד חוזרת משם עם כמויות מסחריות של סבונים, קרם גוף  ודברים נוספים עבורי...), אכתי צהריים והתחפפתי משם.
הייתי כל כך עייפה שאפילו לא יכולתי להסתובב בסלפרידג'ס (וזה אומר דרשני גדול מאוד...)אז חזרתי למלון., מקלחת ומנוחה ואז יצאתי לשיט בלילה על התמזה + ארוחת ערב שהזמנתי עוד בארץ.
 
ועכשיו אני יושבת כאן.
טוב, צריך לראות כדי להאמין. סירה שקופה, שולחנות ארוכים כמו בצבא, מפות לבונת, כלי אוכל מפוארים וכו'. למזלי הדייל הושיב אותי בשולחן יחיד ליד החלון. וכך נמנעה ממני המבוכה של לשבת עם אנשים שאני לא מכירה למשך שלוש שעות.
בשולחן לפני יושבת עוד אישה לבד, לידי יושבות 2 קבוצות גדולות של אנשים שנראים לי  חברים מהעבודה או למשהו דומה והם כנראה חוגגים משהו.
יהיה מעניין . נראה לי שזה יהיה קטע גדול לאללה. לא משהו שאחזור עליו עם ג.
 
*********************************
המשך מחר....
נכתב על ידי , 9/6/2003 16:15  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורלי ב-10/6/2003 15:45



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)