לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2003    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2003

אני יודעת שהגזמתי...


 
אני יודעת שהלכתי קצת יותר מדי...
בבדיקה של הגבולות שלי, עד כמה אני מוכנה ללכת רחוק, פסעתי, לטעמי, צעד אחד קצת רחוק מדי קצת גדול מדי...
מועקה...
הייתי אצל כרמל הרפלקסולוגית אחר הצהריים...בפעם הראשונה מאז שאני בטיפול אצלה יצאתי בתחושה קשה כל כך...
היא אמרה לי משהו, אני לא הסכמתי איתה...תחשבי היא אמרה, תחשבי, רק זה...
יצאתי משם...
וזה התחיל לעלות ...גוש עמד לי בחזה.
הרגשתי שהכוחות שלי עוזבים אותי...
הלכתי לחנות הירקות, לא שמתי לב מה אני לוקחת...
עליתי למעלה, הסתובבתי בבית, נכנסתי לישרא, יצאתי...
רע, רע,רע...
לא יודעת מה לעשות...
כל ההרגשה הטובה של התקופה האחרונה פשוט נעלמה כאילו לא היתה...
 
בהחלטה פתאומית לקחת את המפתחות וירדתי למרפאה.
כרמל ישבה בחוץ וחיכתה.
התחלתי לבכות , היא קמה ולקחה אותי לחדר שלה.
אני לא מרגישה טוב, אמרתי, לא יודעת מה קורה לי...
בואי, תשכבי...
שכבתי, היא לחצה, בכיתי, לחצה, בכיתי, ופתאום הרגשתי שאני נרגעת...
 
מה קרה, שאלתי אותה...
אני ראיתי שאת שומעת את מה שאני אומרת לך אבל לא קולטת, לא מבינה...
חיכיתי למטופלת הבאה שתגיע וידעתי שתבואי...
תחשבי על מה שאמרתי לך, זה משהו שקלטתי מתוכך, זה משהו שאת אומרת לעצמך אבל לא שומעת...
תחשבי, בלי לחץ...
 
התחבקנו והלכתי...
 
המועקה, הגוש השחור עזב אותי...
המחשבה לא....
זה היה מפחיד...
 
מוחקת קוקיס, יוצאת להליכה, הופעה של בלוז ובירה בערב...
יהיה טוב...
נכתב על ידי , 12/6/2003 19:42  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופר לנדא ב-15/6/2003 12:00



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)