לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

9/2004

קונצנזוס רעיל מצופה בדבש


 

דווקא כשהתחלתי להשתולל הפכתי להיות קונצנזוס.

דווקא כשהפכתי לנון קונפורמיסטית בריש גלי הפכתי להיות "מובילת דרך" , נותנת לגיטימציה לדרך חיים, לבחירה זאת או אחרת...

סוג של גורו לא עלינו...

ואנשים קוראים את הדברים שאני כותבת, נתפסים אליהם מתוך חוסר אפשרות של מחשבה עצמאית משלהם,  ומתוך כך, הם מגבים אותי, מחזקים, מלטפים , מחבקים ועל ידי התמיכה שלהם מאפשרים לי להמשיך בדרכי ההרסנית, לעצמי וכמובן לכל מי שקורא אותי, רחמנא לצלן...

ואני , יצור אגואיסטי, לא מוסרי בעליל  וחסר אחריות שכמוני מתוקף היותי קונצנזוס, מפיצה , באדיקות יומיומית,  את הרעל מצופה הדבש שלי לכל עבר, דואגת שכמה שיותר אנשים יטעמו ממנו, מוחם ישטף, הם יאבדו כל יכולת מחשבה עצמאית וילכו בדרכי הנלוזה , השם ישמור...

 

בלוג מסוכן לציבור תרתי משמע...

 

ומתוקף שארית אחריותי הציבורית קוצנזוסיאלית החלטתי לרשום את ה disclaimer הבא (כתב ויתור על טענות) לקוראים בבלוג שלי:

 

אני פותרת את כל הקוראים אותי ,בתוקף תמיכתם בי ובמעשי, מאחריותם למעשי ולדרכי  בעבר, בהווה ובעתיד הקרוב והרחוק יותר .

אין לכותב הבלוג אחריות על כל פרוש, באור , הסבר , פיענוח ודרך הבנה לדברים הכתובים בבלוג זה, דהיינו, הכותב אחראי על עצמו ועליו בלבד.

 

ובא לציון גואל.

 

מצד שני, תמיד האמנתי שלקוראים אותי יש מספיק שכל והגיון בריא  בקודקודם כדי להבין את זה בעצמם...ונאיבית שכמותי, בתוכי אני עדיין מאמינה...

 

נכתב על ידי , 2/9/2004 19:32  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-5/9/2004 09:28



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)