לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

9/2004

משהו קצת שונה (תשובות לשאלון השבועי)


 

לרוב אני לא נוהגת להשיב על השאלון השבועי.

רוב השאלות מדברות על דברים שכבר שכחתי או שמעולם לא ידעתי, ואני קוראת אותן , מחייכת ועוברת הלאה.

כשנכנסתי השבוע ראיתי משהו אחר.

ראיתי שאלות שנוגעות לי, למישהו בחיי.

תסמונת חרדה כפייתית...

נכנסתי לצב 1 , קראתי קצת, ופתאום יכולתי לראות קצה קצהו של הקושי שעבר על א. הצעיר בימים הכי קשים שלו...

 

לפני חודשים מספר היתה סדרת תוכניות על התופעה הזאת בערוץ 8 , ראיתי רק סרט אחד ואחריו כתבתי פוסט שעדיין אפילו לא העלאתי לטיוטות...

אני עוד אכתוב על זה.

בנתיים, עניתי על השאלון:

 

1. האם כשאתם נוהגים יש לכם מחשבות על תאונה שאתם עלולים לעשות ושעלולה לפגוע בכם או באחרים?

זה היה בהתחלה, כשקיבלתי את הרשיון. הייתי בטוחה שאני הסכנה הגדולה שישנה על הכביש. די מהר זה עבר לי. אולי כי ראיתי שישנם אחרים שמהווים סכנה גדולה יותר, אז למה לי לדאוג...?

 

 2. האם לפעמים אתם חושבים שאתם עלולים לאבד שליטה בעצמכם ולעשות משהו רע? חוץ מהרצון לחנוק את הילדים שלי, כשהיו קטנים והיו נכנסים לסשן של בכי ללא הפסקה, לא ממש.

 

 3. האם יש לכם אמונות טפלות, כמו מספרי מזל? האם הן גורמות לכם לשנות החלטה לגבי משהו? אני באופן בסיסי לא אוהבת "להחלות" מישהו מהמשפחה שלי כדי לקבל יום חופש או לצאת מוקדם מתוך האמונה שאם אעשה כך, אותו האדם באמת יחלה... אני זוכרת בטירונות, היו כמה שהרגו את כל הסבתות והסבים שלהם... מצד שלי, לי היתה רק אחת והיא היתה די יקרת ערך...

 

 4. האם הטרידה אתכם פעם המחשבה שמשהו שאמרתם היה לא בסדר, ואתם חושבים על זה הרבה זמן אחר כך?

 לא יותר מהרגיל, דהיינו , שלא מפריע לשגרת יומי. אם זה קורה, אני משתדלת לדבר עם אותו האדם ואם לא מצליח לי, אז אני מעבירה הלאה.

 

 5. כמה פעמים אתם שוטפים ידיים ביום?

בבוקר, עם הקימה , לאחר קרם הפנים ולאחר המייק אפ. ביציאה מהשרותים. לא מוגזם.

 

 6. האם כשאתם מתקלחים אתם עושים הכל באותו סדר כל פעם - חפיפה, סיבון כל חלק בגוף וכו’?

כנראה שכן, באופן אינטואיטיבי, בלי תחושה של צורך.

 

 7. האם אתם מוצאים את עצמכם שרים בלב, או שמנגינות כל הזמן מתנגנות לכם בראש?

כן. לרוב בהליכה בחוץ, השיר שמתנגן לי הוא האחרון ששמעתי כשיצאתי מהבית. כשזה היה השיר הרומני, שקלתי לחשב את קיצי לאחור...

 

 8. האם יש עניינים שקשורים למוסר שאתם חושבים עליהם הרבה?

 לא בצורה שמפריעה לי לחיי היומיום.

 

. 9. האם יש דברים שאתם נמנעים מלעשות? למה?

אוווו...שאלה מצויינת... כל מה שקשור במספרים, חישובים (ע"י המחשב, לא אני חס וחלילה...). אני מפחדת מהם, פחד מוות...

 

לכולנו יש אובססיות, חרדות לא מובנות, כולנו נתקעים לפעמים במקום שקשה לנו לצאת ממנו, אבל אצל רובנו , לאחר זמן מה אנחנו יכולים לעבור הלאה, למקום אחר, לתחושות אחרות, להמשיך בחיים בדברים הכי פשוטים...

יש אנשים שלא יכולים...

נכתב על ידי , 18/9/2004 13:16  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-19/9/2004 15:12



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)