לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

9/2004

סוג של תזכורת לעצמי...


 

הוא קרוב ליאוש ממני, אני חושבת.

הביג בוס שלי.

שוב הוא מוצא אותי  יושבת  ליד השולחן, עיניים נפוחות ואדומות ומגירה דמעות כמים.

ושוב הוא עובר לידי, בשקט, על קצות האצבעות, כי הוא מהדור ההוא, שכשנשים בוכות הם נאלמים דום ומתאדים...

כאב ראש שהתפתח במהלך הבוקר ועין דומעת ושורפת יכולים לתת סיבה מצויינת לבכי ששוטף אותי.

ואם היה לי PMS הייתי יכולה גם לתת אותו כסיבה.

אבל אין לי את ה M שב PMS. כבר הרבה זמן אין לי, כמעט שנה וזאת בהחלט לא סיבה לבכות עליה...

 

אז על מה אני יכולה לזרוק את מצב הרוח הלא ברור של הבוקר הזה?

על מי?

עלי?

על חוסר ההבנה והזכרון שלי שדברים לוקחים זמן?

ששינוי, אפילו שהוא בדיוק מה שרצית , כשהוא מתרחש הלכה למעשה הוא סוג של טראומה?

שלוקח זמן להתרגל למצב חדש, לפלטפורמה חדשה , לבסיס חדש עליו בונים משהו מתוך רצון משותף ?

שלמרות שאני באה לשם ידיעה ברורה איך טוב לי ואיך אני רוצה את הדברים , התחושות בתוכי מעורבות ומעורבלות, כשהן ניזונות מעבר , שהיו בו דברים טובים, אבל בסופו של דבר הוא חנק אותי באופן מסויים?

שאני צריכה להזכיר לי להינות מההווה?

שאני צריכה פשוט להקשיב לעצמי, כי כשאני עושה את זה מתוך כוונה שלמה, אני שומעת את הדברים בתוכי נאמרים בקול חזק וברור...?

 

בכיתי.

בכי ארוך , מטלטל גוף ומשחרר.

מפליא אותי בכל פעם מחדש אילו תכונות של ריפוי יש לתחושת חוסר השליטה שמרגישים כשבוכים בכל החושים והעוצמות.

איזו תחושת ניקיון פנימי.

 

אני אבכה עוד.

ברור לי.

ואקשיב לעצמי.  ולא אתעלם.

ואעשה את הדברים בדיוק כפי שטוב לי. בדיוק כפי שאני צריכה אותם...

ומתוך כך, הסערות ישקטו ושוב אוכל להרגיש את אותה תחושת הרגיעה והשלמות הפנימית שהתחלתי להרגיש בזמן האחרון, בימים האחרונים...

כי הבסיס , הבסיס כבר נמצא בתוכי...

 

(פוסט מבולבל ולא מובן , אני יודעת, וכמו כל הפוסטים שלי מקרין את מה שעובר בתוכי בזמן הכתיבה...)

 

(ומדיווח שקיבלנו, בבסיס של ג. הבכור דואגים לו ומדברים איתו,  הוא הצליח אתמול להוציא ממנו רגשות ודברים שהחזיק עמוק בתוכו, וזה משמח ומרגיע במידה מסויימת...)

נכתב על ידי , 21/9/2004 12:03  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של secret smile ב-22/9/2004 11:22



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)