לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2003    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2003

עומדת ליד מכונת הצילום ומצלמת במונוטוניות עשרות דפים...


 
טיול לחו"ל.
מערב ארה"ב ואלסקה.
לא אני, i should be so lucky...
הביג בוס לוקח את הנכדה לטיול בת מצווה...יפה...
ואני צריכה לצלם דפים מספרי טיולים כדי שחס ולילה לא יצטרכו לסחוב את כל הספר...
שונאת לצלם.
בשנים האחרונות דווקא לא הייתי חייבת. במקומות העבודה היו אנשים אחרים שזה היה תפקידם, וגם כאן, אבל הפקידה שעושה זאת תמיד בחופשת הריון והמחליפה שלה עוסקת יותר בענייני הנהח"ש (גם מנהלת החשבונות שלנו ילדה, לפני שבוע...לא, זה לא כמו הכיסא באשדוד, לא צריך לבוא לכאן כדי להכנס להריון..., הכל מיקריות צרופה...), אז לא נותרה לי ברירה...
 
עומדת ליד מכונת הצילום, האורות של המכונה מבזיקות לי בעיניים ואני מרגישה את כאב הראש שלי הולך ומתגבר...מה את מיללת פמה, מי שישן פחות מ 4 שעות בלילה שלא יבכה שקם עם כאב ראש...
נכון, ובכל זאת...
 
מציצה על המצולם. נוואדה, לאס וגאס, קליפורניה, לוס אנג'לס, אלסקה, ונקובר...
את רוצה לצאת לחופש...?
 
חופש.
איזה חופש?
חופש לנסוע למקום אחר, לנוח, לטייל, לאכול, לספוג דברים, אנשים, אווירה, להיות עם..., להתאושש, לחזור עם כוחות מחודשים...חופש כזה...?
כן...לא רע, יכול להיות אפילו טוב מאוד...
על זה חשבת כשעלתה לך בראש המילה חופש...?
כן ולא.
לא.
תזהרי. את מתקדמת לעבר שטח ממוקש...
מה את רוצה?
את זה.
זה יותר מדי לבקש...?
 
אני מתחמקת. אני יודעת שאני מתחמקת...
זזה הצידה, מדברת על דברים אחרים, חושבת על נושאים שונים, מחפשת הסחת דעת...
אני מתחמקת , אני יודעת שאני מתחמקת...
 
רוצה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.
להחזיק את המקל בשתי קצותיו.
לרקוד על שתי או יותר, חתונות.
וכל משפט בנאלי אחר שמתאר את הרצון שלי להינות מכל העולמות.
לנסות, לחוות, לבדוק, להכיר.
ולא להסתיר...
כן, אני יודעת...be ware of what you wish for...(מיצי קפיצי)
 
היום מתחמקת...מחר אולי יהיה לי יותר אומץ...
נכתב על ידי , 23/6/2003 15:15  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טל ב-24/6/2003 19:45



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)