לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2003    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2003

אמרת שאת לא מצנזרת נכון?


אז בואי נראה אותך...
 
פנטזיות מיניות 
למה עירער אותי המאמר ב"ידיעות אחרונות" ? לכאורה הוא דווקא היה צריך להרגיע אותי...
החוקרים מציינים שם, בין השאר, שאם מפנטזים בזמן הסקס על בני זוג אחרים זה מראה על אמון ובטחון בחוזקו של הקשר.
אבל, וכאן בא האבל הגדול שזעזע אותי, אם לאורך זמן, או כל הזמן, מפטנזים על מישהו אחר זה סימן שצריך לבדוק מה קורה בזוגיות...
ואני כבר הרגשתי (באותו הזמן) שהדברים פתאום לא זורמים בזמן האחרון, לא ידעתי מה ואיך בדיוק , וגם בתוכי אין הרי שקט ושלווה והסערות פורצות שם חדשות לבקרים וכך יצא שהרגשתי בום בבטן כשקראתי את זה...כי לא יכולתי ואני לא יכולה להתעלם מזה...
 
מה אני רוצה?
חופש?
חופש ממה? חופש ממנו? ממה שבניתי עד כה? חופש לעשות מה?
לצאת, לבלות, להכיר, לנסות, לחוות, לחיות?
רק כך? אי אפשר בתוך מה שיש לי היום? רק לצאת ממנו?
הרי אני יודעת שהעולם שם בחוץ רק נראה לי כה מלא הבטחות, אתגרים, חוויות, הרפתקאות...
הוא נראה לי כך כי הוא שונה לגמרי מהשגרה שלי, מהשגרה שאשה שנשואה כמעט 24 שנים, מחיי משפחה, מילדים.
שם הכל נראה לי זוהר, מרתק, חוויתי...הוא כך כי הוא לא חלק מחיי, הוא פנטזיה ...
וכמו כל פנטזיה לא ממומשת היא גדלה מעבר לפרופורציות האמיתיות שלה...אבל היא שם, קיימת ולעיתים ממלאה אותי ברצון, בכמיהה כל כך חזקה לשבור הכל ולתחיל את חיי מחדש...
ובמקום הזה, הפנטזיות המיניות פוגשות את הפנטזיות האחרות שלי ולעיתים הערבוב סוער, קשה ומבלבל...
 
האם אני באמת רוצה את זה? עם המחיר שאצטרך לשלם? האם אני באמת רוצה לשבור את הרקמה של חיי?
אני לא יודעת...אני רק יודעת שלפעמים יש בתוכי מתח עצום כל כך שבא לי לצרוח, פשוט לצרוח...
 
וכל זה לא קשור קשר הדוק למצב ביננו...זה היה וכנראה עוד ימשיך להיות עד ש...
 
************************************************** 
דברים לא מתממשים כמו שציפיתי, לא ממשיכים כמו שציפיתי...משאירים אותי עם התהייה מדוע? מה קרה? זה אני? בגללי? ומה לעשות? לנסות שוב? לעשות צעד נוסף ? ואיך זה יתקבל מהצד השני?
וישנה גם התבנית הזו שכנראה משהו ממנה תמיד ישאר בתוכי...
הנה, רציתי לדעת איך זה שם, בעולם ההוא שבפנטזיה שלי, אז קיבלתי דוגמא מוחשית לגמרי, כי זו חבילה אחת, החופש והתהייה, הריגוש והחוויה יחד עם חוסר הידיעה והבטחון, ואי אפשר לקחת רק חלק ממנה...
(ולא, אין לזה שום קשר לד. ...)
 
רציתי לכתוב על עוד משהו שמטייל במחשבותי בימים האחרונים אבל נשאיר את זה לפוסט אחר, sorry ליה נסיכתי...
 
זהו. בלי צנזורה. כמו שאמרתי...
נכתב על ידי , 25/6/2003 15:59  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-29/6/2003 15:24



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)