לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2003    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2003

נכון, הדברים השתנו אצלי, והיום אני כבר בטוחה


אבל זה לא תמיד הופך את זה לקל יותר...
 
אולי זה תהליך טבעי, אולי זה הביוריתמוס ששמעתי עליו לאחרונה ואני מנסה להבין איך זה מסתדר עם מה שעובר עלי , אולי זה בגלל הפוסט שאני מסתובבת איתו בראש כבר ימים ואני יודעת שהיום הוא יעלה כי עכשיו אני בטוחה במה אני מרגישה...
אולי זה כל זה ואולי זה סתם...
 
ימים לא מוצלחים.
נפשית וגופנית. נפילה קשה והתאוששות אבל הדברים כאילו לא מתחברים לעצמם, כאילו יש להם חיים משלהם ואני נשרכת בצידם או מאחוריהם...
דברים שוליים ולא חשובים משפיעים על מצב הרוח, מורידים אותו ומעלים אותו שוב, כמו אותה סחרחרה שבלונה פארק, מקבלת החלטות לביצוע מיידי ומבטלת אותן מיד, חוסר סבלנות, אנרגיות מתפוצצות, מתח פנימי שרוצה לפרוץ...
 
יצאתי אתמול להליכה מיד אחרי העבודה, בשעות החמות, הייתי חייבת להוציא את הבעירה שהיתה בתוכי...השמש בערה וכמעט ולא הרגשתי אותה, הלכתי והלכתי ופתאום, הייתי שוב בבית...כמו על טייס אוטומטי, הולכת בלי לשים לב, הרגליים שמכירות כבר את הדרך נשאו אותי , ואני המחשבות שלי נשאו אותי למקומות אחרים...
היה קצת מפחיד...
 
למזלי, את שארית הערב לא הייתי צריכה "לבלות" עם עצמי...
 
והיום, היום יהיה בסדר.
ולכך שלאחר שיחה ארוכה, נעימה וקלילה עם ד. פרצתי בבכי, אין שום הסבר ויש את כל ההסברים שבעולם...
 
ממשיכה להתחבט עם עצמי על החלטות של "כן" או "לא" ונשארת עם "אולי"...זה בסדר, לא חייבת להחליט עכשיו, יש לי עוד את כל היום, נראה מה הוא יביא איתו...
 
Everything’s gonna be all right ...יש שיר כזה, נדמה לי על רקע של מוסיקה קלאסית...מתאים לי...
נכתב על ידי , 26/6/2003 09:56  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טל ב-26/6/2003 18:22



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)