לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לפני


 

זה הרגע

אותו אני מותחת

ואליו אני

צוללת

כדי

לחזור ולעלות בצד של

אחרי.

 

תודה חברים יקרים על מילות העידוד והחיבוק איתם אני הולכת היום לניתוח.

המונים .

 

עוד מעט ואני שוב כאן.

נכתב על ידי , 23/11/2006 04:43   בקטגוריות לפני הניתוח  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-24/11/2006 12:31
 



אני נמצאת כרגע בשלב


 

בו אני שואלת את עצמי:

What  was i thinking?!?!

 

קצת יותר מ 12 שעות לפני שאני צריכה להתייצב בבית החולים (בשעה הלא שפויה של 06.30 בבוקר!!) והבטן מתהפכת לי, הדם בעורקים גועש, הפה יבש והבחילה עומדת בחזה.

זה התחיל אתמול בערב, זה נרגע הבוקר ועכשיו, הצילו! צונאמי!.

 

אוספת לי רגעים של כיף והנאה לִפנֵי.

 

בבוקר נפרדתי מחדר הכושר למשך חודש.

אמרתי שלום יפה לכל אחד מהמכשירים שאני עובדת עליהם חודשים רבים, מותחת את השרירים כדי להרגיש אותם עובדים בפעם האחרונה לעוד הרבה זמן.

ואחר כך החלק של ההליכון.

קצת חבל לי להפסיק עכשיו כשהגעתי לשלבים יפים מאוד בכושר שלי אבל אני בטוחה שלאחר ההפסקה , החזרה תהייה הדרגתית ומהר מאוד אחזור למקום שממנו עזבתי.

 

ארוחת בוקר עם חברה תחת השמש החמימה מול הגן הירוק ואחר כך הלכתי לבחור לי ספרים במבצע של סלקום ( 5 ספרים ב 100 ש"ח) ב"צומת ספרים".

כבר כתבתי פעם (ולכי תמצאי את הפוסט בתוך 1790 פוסטים אחרים) על התחושה שעוברת בי בחנות ספרים, שישנם כל כך הרבה ספרים לקרוא וכל כך מעט זמן עלי אדמות לעשות את זה.

בדיוק כך הרגשתי כשהייתי צריכה לבחור 10 ספרים ורק הידיעה שבתחילת החודש הבא אוכל לבוא ולבחור עוד חמישה הביאה אותי  (אחרי שעה כמעט) לידי ההחלטה מה לקחת.

 

ובערב עוד מחכה לי קפה אחרון (ואולי משהו מתוק ליד) לפני הצום המוחלט עם "תלמה" חברתי למסעות ובכלל ואחר כך סידורים אחרונים ממש וזהו בעצם.

 

עוד מעט.

עוד מעט קט...

נכתב על ידי , 22/11/2006 16:16   בקטגוריות לפני הניתוח  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של honey ב-22/11/2006 19:57
 



כל כך מתאים כמובן


 

שדווקא לי זה יקרה ואחת המבחנות מסט בדיקות הדם לקראת הניתוח הכל כך קרב ובא, תתקלקל (מסתבר שאין לי בעיה עם קרישת דם. להפך)   ואצטרך לעבור שידור חוזר של צום, דקירת מחט ושאיבת הנוזל האדמומי מתוכי לתוך צינורית ארוכה ארוכה שבסופה הוא מגיע למבחנה.

 

ואחר כך אני משאירה את  "צמיד" התחבושת הלבנה על פרק כף ידי שעות ארוכות במין חשש שאם אסיר אותו לפני הזמן, יזרום הדם מתוכי החוצה וישאיר אותי חיוורת וחסר חיים.

 

אבל לא כך היה כמובן והמשך הבוקר היה מבטיח ומענג הרבה יותר, ולאחר ארוחת בוקר ארוכה, מענגת ומושחתת לחלוטין של פרנץ' טוסט, ריבה ודבש (מישהו אמר ארוחה אחרונה?)  מצאתי את עצמי משוטטת בעזריאלי  בחנויות לאנז'רי ובוחנת באריכות ובדקדקות סוגי חזיות במידה אחת פחות מהמידה הנוכחית שלי.

 

מישהו אמר "היא מתכוננת"?

נכתב על ידי , 21/11/2006 15:46   בקטגוריות לפני הניתוח  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-22/11/2006 21:35
 



היקום ואני


 

כשאני חורגת ולו במעט, משגרת הבוקר שלי כל היום כמו מתהפך לו ואני מסתובבת בתחושה שמשהו חסר או לא נמצא במקומו.

הבוקר שלי היום החל בצום ולא משנה כמה קפה (2 כוסות) ואוכל (1 ג'בטה + 1 בייגלה קשה עם שומשום) הכנסתי לתוכי אחר כך, החור שנפער שם בבוקר כאילו סרב להתמלא ואני מרגישה כאילו אני הולכת על ביצים.

 

אבל , מצד שני,  כל התוכניות הסתדרו לי להפליא.

הרופא הגיע כמעט בזמן (רק 10 דקות איחור, קטן עליו) , האחות הקיזה את דמי במהירות וביעילות ,הדרך למכון הרנטגן שנמצא במרכז העיר חלפה במהירות ללא פקקים וללא רמזורים אדומים כמעט, למרות שהשעה הנוראית של 8 בבוקר ולקראת השעה 10 כבר הייתי במכונית כשבידי מעטפה עם צילום החזה שלי מבפנים (הידעתם? את צילומי הרנטגן מקבלים היום בדיסק ולא בצילום שחור/לבן כמו פעם. הקידמה, הקידמה! ).

 

ככה זה כנראה כשהיקום מסכים עם החלטתי... (אני מתה על המשפט הזה ).

 

אני אוהבת את הגוף שלי.

אני מקבלת אותו בשלמותו ובמלואו.

על חוסר הסימטריה שלו, על החלקים היפים יותר , על החלקים היפים לי פחות.

קיבלתי אותו כך כשהיו עליו עוד 20 ק"ג, קיבלתי אותו כשהם החלו לנשור.

לפני שנתיים עלה בפעם הראשונה רעיון שאיבת השומן ומתיחת הבטן כסוג של פיניש בתהליך הגופני שעברתי.

התייעצתי עם רופא אחד וזהו.

משהו בתוכי כנראה לא היה בשל להמשיך בתהליך והנחתי אותו בצד.

במוצאי שבת לפני כשבועיים עברה בי פתאום, out of the blue , המחשבה מחדש.

ומשם החל כדור השלג להתגלגל לו והיום אני כבר אחרי התייעצות, החלטה , בדיקות ונשאר לי לחכות ליום הקובע.

 

כזאת אנוכי.

כשאני לא שלמה עם הדברים , אני מתנהלת באיטיות מגומגמת.

כשאני בשלה להם , הדברים זורמים ומתחברים בתיאום מושלם.

 

והיקום, הוא אוהב את זה , ככה...

נכתב על ידי , 16/11/2006 12:51   בקטגוריות לפני הניתוח  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-21/11/2006 00:55
 



כן, לחתוך!


 

עוד שבעה ימים

שש שעות (ניתוח)

ולילה (בבית חולים)

ואני אהיה

קלה בשני קילו וחצי (שומן),

שטוחת בטן

ומורמת חזה.

 

וגם ארנקי יהיה  קליל באי אלו שקלים.

 

סוג של סגירת מעגל שנפתח לפני יותר מ 21 שנים בהריון עם ג. הבכור, או שבעצם נפתח עוד קודם,

בילדות.

 

אבל על זה, אחר כך.

עכשיו אני לא יכולה להפסיק לדמיין אותי.

בלי.

 

***************************************************************

עדכון 19:25

 

הרופא התקשר.

ביום חמישי הבא בשעה 08.00.

יש!!!!

נכתב על ידי , 15/11/2006 17:08   בקטגוריות לפני הניתוח  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-21/11/2006 00:54
 



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)