לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

50.


 

מה זה אומר, חמישים?

50.

50.

מתאמנת לכתוב.

50.

ספרה חדשה במספר השנים.

50.

לא מרגישה

50.

מה זאת אומרת להרגיש,

50?

איך מרגישים,

50?

אני יודעת איך הרגשתי,

20 (בסדר),

אני יודעת איך הרגשתי

30 (סטנדרטי)

אני ממש זוכרת איך הרגשתי

40 (דכאוני),

אבל איך מרגישים

50?

אין לי מושג איך מרגישים

50,

אני רק יודעת שאני מרגישה

טוב.

מאוד.

אני מרגישה

אני

וכך טוב להרגיש בכל יום

בלי שום קשר לגיל כרנולוגי ובטח בלי קשר לגיל

50.

 

והמתנה שאני יכולה להעניק לעצמי היום היא היכולת

להרגיש

ולומר שוב,

תודה.

נכתב על ידי , 16/12/2009 08:57   בקטגוריות יום הולדת  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-19/12/2009 18:43
 



שפע


 

 

שפע היא המילה שעולה בי כשאני חושבת על היום ההולדת השנה

לא שפע חיצוני ונראה לעין אלא

שפע שהוא פנימי להפליא.

אני חשה מלאה בטוב ומשופעת בכל מה שהעולם, טוב נו, היקום()

יכולים להעניק לי.

 

ועל זה , היום ,ביום ההולדת ה 49 ובפעם השישית שלי בישרא אני אומרת,

תודה.

 

ועכשיו מתחילה שנת חגיגות ה 50.

 

נכתב על ידי , 16/12/2008 06:25   בקטגוריות יום הולדת  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-27/12/2008 13:59
 



אנשים עשירים מאוד,


 

מהסביבה של שרי אריסון ודומיה, נוהגים לוותר בנדיבות לב גדולה על מתנה ליום הולדת/נישואין או כל ארוע אחר שמחייב

הבאת מתנה ומציעים, במקום,  מגוון של עמותות לתרום להם.

 

אני לא כל כך עשירה חומרית ולכן עניין המתנות עדיין תקף (המממ...) אבל בשאר הדברים, הלא חומריים ומוחשיים, אני מרגישה לעיתים מלאה כל כך עד כי כל מה שאני רוצה לומר ביום הולדתי זה הוא מילה אחת קטנה:

 

תודה.

 

על מה שיש ,

על מה שיהיה,

ואפילו על מה שאין.

 

על האנשים שסובבים אותי,

בחיים המוחשיים ובחיים הווריטואליים (כן, כן, את, אתה וגם אתם),

על החיוך,

על הבכי,

על השמחה,

על הצער לעיתים,

על היכולת לחבק,

על היכולת לקבל חיבוק,

על הבריאות,

על הכאב,

 

על הנשימה.

 

על החיים.

 

תודה.

נכתב על ידי , 16/12/2007 08:48   בקטגוריות יום הולדת  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כתם וג'ויה ב-29/12/2007 22:31
 



פרומו


 

לפני כמה ערבים, באמצע שעות העבודה,

מצלצל הטלפון שבדלפק.

ג. הבןזוג על הקו :

"פמה, יש לך יום הולדת בעוד כמה ימים (יש עוד זמן, חכו עם הברכות והאיחולים).

אני מכין משהו אבל את לא צריכה לדעת (באלה המילים, בחיי!!).

אפשר לקבל את הטלפון של ל. מנהלת החנות?"

 

אני מחייכת ללקוח שמחכה לעודף ולספר שקנה, ונותנת לבןזוג שומר הסוד (דה!?!) את הטלפון המבוקש.

 

עוברות עוד כמה דקות ושוב טלפון.

שוב ג. הבןזוג.

"פמה, הכל מסודר (???) אבל את לא צריכה לדעת משום דבר (בטח!), אני מארגן משהו ואת תדעי הכל בזמנו".

 

אחר כך , כשהתנצלתי בפני ל. על הברדאק שג. הבןזוג עושה בלוח המשמרות, הסתכלה אלי בעיניים פעורות ותמימות לחלוטין ואמרה: "הוא בכלל לא דיבר איתי".

 

או, טוב שיש מישהו שיודע לשמור סוד כשאומרים לו...

 

ואני חושבת כמה מזל יש לנו, באופן כללי וגלובלי, שסודות הגרעין של מדינת ישראל לא נתונים בידיו של ג. הבןזוג...

 

והמשך, כנראה, עוד יבוא.

נכתב על ידי , 12/12/2007 10:37   בקטגוריות יום הולדת  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-15/12/2007 13:59
 



נערת יומהולדת


 

בראש קצת  בסוטול לאחר 3 שאיפות מג'ויינט משובח במיוחד (אין לי בעצם מושג מה זה "משובח במיוחד", אני רק יודעת שמהשאיפה הראשונה הראש שלי עבר לעבוד בסלאו מושן והתחלתי לצחוק מכל דבר שטותי בעליל), גרון ניחר וקול שהתחיל להעלם לו, שייטתי הביתה, נוסעת לאט , בין הפסים הלבנים בכביש המהיר.

 

שנתיים וחצי לאחר הפעם הראשונה , הרשאתי לעצמי בערב יום ההולדת לאבד קצת שליטה.

מתנת יומהולדת.

כל דבר אפשר לעשותו מתנת

יום הולדת.

 

אני מתענגת על יום ההולדת שלי.

אני שמחה על

היותי.

 

מקיפה את עצמי וחגגת אותו עם האנשים אהובים עלי,

מקרוב

ומרחוק.

ומבחינתי זה מקפל בתוכו את

הכל.

 

 

 

(ואלוהים אדירים, יכול להיות שסוטול מחזיק מעמד כל כך הרבה זמן? אחרת למה אני מקלידה כל אות ואות כל כך לאט...? )

נכתב על ידי , 16/12/2005 06:59   בקטגוריות יום הולדת  
96 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-19/12/2005 23:22
 



חוגגת את היותי


 

חזקה.

חלשה.

עצובה.

כואבת.

שמחה.

כועסת.

שונאת.

מרחמת.

מחבקת.

מרחיקה.

מלטפת.

דוקרת.

עוטפת.

מבקשת.

נותנת.

לוקחת.

פוגעת.

נפגעת.

מפחדת.

אמיצה.

חכמה.

טיפשה.

צוחקת.

בוכה.

מעצבנת.

מכילה.

רגישה.

דכאונית.

מאנית.

רוגשת.

סוערת.

שלווה.

 

אוהבת.

 

 

חוגגת את היותי אני.

 

יום הולדת 45.

יום הולדת 16. all over again, וכל שנה מחדש...

 

נכתב על ידי , 16/12/2004 07:20   בקטגוריות יום הולדת  
96 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ron ב-26/12/2004 20:30
 



יומולדת שמח !


טוב, לדעתי נטרפה עלי דעתי.    לפרוץ לבלוג של מישהו, זה דבר שעוד לא עשיתי. אבל הנה, אצל פמה פתחתי קריירה חדשה.

אני חושבת שאני מדברת בשם כולם פה.  כל אלה שלמדו להכיר אותך הכי טוב שבעולם, בזכות המילים. המילים שלך.  שיחדיו חוברות לתאר את מי שאת באמת, את מה שאת באמת.  אותך.

 

פשוט אי אפשר שלא לאהוב אותך. את החום, את ההקרבה. את הנכונות לעזור, להקשיב. להיות שם.  במיוחד כשצריך.  את היכולת הזו שלך, להקרין חום על כולנו. גם כשרובנו מאחורי המסך. את החיבוקים שאת מפזרת  ברחבי הוירטואליה בלי חשבון. את האהבה שלך.  

 

ואיחולים?  כל מה שתרצי -  מי יתן ויהיה שלך.  כל מה שרצית ועוד לא השגת.  פשוט הכל.  זה רק עניין של זמן, דרך אגב.   עד שכל זה יהיה שלך.

 

ואת החיבוק ממני תקבלי שנפגש. אבל הייתי חייבת גם פה. מכולם. בלי יוצא מן הכלל. סו מי.

המון מזל טוב!

fe

**************************************************************

(את הבעת הפנים שלי, כשראיתי את הפוסט הזה שצץ out of the blue בבלוגי, היה בהחלט כדאי לצלם...וגם את הדמעות...אני אשב לי היום בשקט להתענג על החברות והאהבה, ואת הפוסט שכתבתי [כמובן, איך לא...] אפרסם מחר...אוהבת אתכם...מאוד...)

נכתב על ידי , 16/12/2003 02:24   בקטגוריות יום הולדת  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של snow שיהי לכולם יום קסום ב-18/5/2004 21:13
 



זו היתה השנה המשמעותית ביותר בחיי


 
אני מגיעה למסקנה הזו ביום הולדתי שחל היום.
האדם שחוגג היום את יום ההולדת אינו אותו האדם שחגג אותו ב - 16.12.2001. זה אדם, אישה אחרת לגמרי.
אני נולדתי מחדש לפני פחות מ - 4 חודשים.
 
השנה הזו שתחילתה היתה כל כך קשה עבורי ובהחלט לא מבורכת מסתיימת בצורה מפתיעה ביותר.
 
קיבלתי הזדמנות שניה.
 
קיבלתי הזדמנות שניה לחיות ולחוות את החיים לאחר שרוב חיי חייתי אותם "על יד".
לא כל אחד מקבל אותה. אני לא יודעת מה הסיבה שקיבלתי אבל אני לא מתכוונת להשליך אותה.
 
אני לא אחזור לבלות שעות מול הטלוויזיה כאשר למעשה אני חווה את חיי  הדמויות שאין בהן ממש.
אני לא אחזור לאכול כדי למלא חסך מסויים בחיי ולהשמין את 13 הק"ג שהורדתי עד עכשיו (מסוף אוגוסט...).
אני לא אחזור להיות אותו אדם נבול ללא מרץ ואנרגיות שזורמים בתוכו.
אני לא אחזור להיות אדם שחש לעיתים כה רחוקות את ההנאה וכיף שיש בסקס.
אני לא אחזור להיות אותו אדם שנוסע למכולת מרחק של 100 מ' ולא מזיזה את עצמה אפילו סנטימטר.
אני לא אחזור להיות זו שחייבת לדעת בדיוק, אבל בדיוק מה קורה, מה יקרה, היכן, מתי ובאיזו צורה בדיוק, בלי לשים לב להווה ולמה שהוא נותן לי.
אני לא אחזור להיות אדם שמחליט החלטות נחרצות ובלתי ניתנות לשינוי.
אני לא אחזור להיות אדם נטול ספונטניות לחלוטין.
אני לא אחזור להיות אדם שמרן, סגור, מקובע בדעות שלי עם שפוטיות כלפי אחרים, לעיתים.
אני לא אחזור להיות אדם מלא כעסים, עצב, חוסר אונים ותיסכול המקרין אותם על הסביבה שלו.
אני לא אחזור להיות אדם שמפחד להרגיש אפילו אם קשור בזה כאב.
אני לא אחזור להיות אדם הפוחד מריגושים כי אולי צריך לשלם על זה.
אני לא אחזור להיות אדם שמאבד שליטה על מה שקורה בחייו ומחכה שאחרים יחליטו עבורו.
 
אני לא אחזור להיות פמה הישנה.
 
עירית כתבה לי  בברכה ליום ההולדת:
"...השנה החולפת טמנה בחובה כל כך הרבה דברים טובים שקרו וקורים לך. המסקנה היא שהגעת לאותו צומת דרכים משמעותי ופנית בפניה הנכונה.
לגיל כנראה יתרונות שקשה להסביר אותם בגיל צעיר ולכן כנראה שכל שנה מעתה תהייה רק טובה יותר מקודמתה...".
 
אני מאמינה בזה בכל ליבי.
 
יש לי כל כך הרבה להודות עליו:
בריאות, בן זוג שותף ואוהב, ילדים נהדרים שאני עוברת איתם מחדש את גיל ההתבגרות, אחות שגיליתי אותה שוב, חברים יקרים ואהובים (חיים ווירטואליים), לימודים מעניינים עם סיכוי לסיפוק גם בתחום המקצועי והחיים החדשים שלי, ההזדמנות השניה...
 
המתנה הזו, ההזדמנות השניה שקיבלתי, האנרגיות שזורמות בתוכי ולא פוסקות, הדברים החדשים שגיליתי ואני עושה, הספונטניות, ההעזה לעשות (ד. על כל המשתמע), הריגוש והכאב, השמחה והעצב, כולם חלק מאותו תהליך מרגש, מפחיד וקסום שעובר עלי, ואני יכולה לנסות ולהתמודד איתו רק בדרך הזו:
 
"הדרך היחידה למצוא הגיון בשינוי, היא לצלול לתוכו, לנוע איתו, ולהצטרף לריקוד" (הלן ווטס).
 
ואני צוללת, נעה, רוקדת ומתכוונת לרקוד כל הזמן... (ולא רק סלסה וריקודי שורות...).
 
סבבי
 
 
 
נכתב על ידי , 16/12/2002 12:47   בקטגוריות יום הולדת  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-9/3/2004 10:42
 



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)