לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2008

לפעמים לוקח זמן


 

להבין שמשהו משתנה.

 

זה כל כך איטי עד שאי אפשר אפילו לשים את האצבע לזמן ולמקום שזה קרה.

כי אולי לא היה זמן כזה אלא דווקא ההליכה האיטית של יום אחר יום

ותחושות שבאו ועלו תוך כדי התבשלו להם לאט עד שכשהם מגיעים לידי מיצוי,

מבינים כל כך בבירור שהתמיהה היא איך לא ראינו את זה , מקודם.

 

שנה.

שנה לקח לי להבין שמקום היה כל כך חשוב עבורי,

היה סוג של מקלט (sanctuary) בימים הסוערים והדינמיים של השנים האחרונות,

שהיה לו תפקיד חשוב מאוד ואולי בלעדי לתהליך שהחל בי לפני שש שנים וחצי,

שהמקום הזה בעצם כבר לא קיים עבורי ואני ,

שהייתי רגילה להיות חלק ממנו כמו נשימה כמעט,

רוצה ללכת.

 

וכשהבנתי,

היו כמה רגעים של צער אבל יחד עם זאת הקלה גדולה מאוד,

והשבוע, שש שנים אחרי, סגרתי את הדלת  של התחנה מאחורי בפעם האחרונה ואמרתי בשקט,

תודה.

 

שבת שלום חברים יקרים, עם הבנות ברורות וגם כאלו שהן לעיתים מעורפלות...

 

(כן, אני יודעת פוסט "עגלה ובולי עץ" כמו שטליק נוהג לומר דהיינו, אין לכם מושג על מה אני מלהגת כאן אבל מעט מיסתורין מוסיף טעם לחיים, לא כן? )

 

נכתב על ידי , 31/10/2008 15:36   בקטגוריות פיוטית שחבל על הזמן  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של litana ב-3/11/2008 13:06
 



בבוקר


 

שטו עננים מהים לכיוון ההרים

והייתי בטוחה שהגשם המובטח יגיע ואפילו קצת חיכיתי לו,

אבל הם עברו מעלי , מתעלמים משעת הרצון הקטנה הזאת שלי ורק השאירו

את הרוח מאחוריהם שמעיפה את פעמוני הרוח שלי במרץ

ומתחילה להרגיל את הצמחים במרפסת למה

ששכחו לאורך הסתיו.

במערב הפס הכחול של הים שנראה כל כך נקי

כאילו מישהו כיבס אותו במכונת כביסה ענקית.

 

סוג של חוסר מנוחה מעודף מנוחה נפל עלי אבל אני הרי יודעת,

כמו שהוא נפל

כך הוא (ואני) גם

יקום.

 

אולי כדאי שאלך לישון.

 

שבת שלום חברים יקרים, דווקא נחמד להיות קצת עצבובי...

נכתב על ידי , 24/10/2008 13:29   בקטגוריות פיוטית שחבל על הזמן, במוחה הקודח של פמה  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-31/10/2008 16:50
 



הבית הוא במקום בו הלב נמצא *


 

את הבית הזה, הנוכחי, הריתי 9 חודשים.

מהיום בו חתמנו על החוזה ועד שנכנסנו אליו.

ומהרגע שחתמנו על החוזה והוא הפך לממשי הוא הפך גם למחוז כיסופים ברמות שלא יכולתי לשאת לעיתים.

הכמיהה שלי לעבור אליו מהבית בו גרנו היתה פיזית ממש.

הייתי מוצאת את עצמי כל יום כמעט לאחר העבודה, עוברת לידו , עוצרת ומסתכלת מלמעטה למרומי הקומה ה 12

וחולמת.

מפנטזת.

 

כך כל יום.

ליווי פיזי ממש.

ואז, לאחר שהסתיימה הבנייה וגם השינויים שהכנסנו בו, הגיע היום

ועברנו.

 

וזה היה משבר עוצמתי שלא ידעתי מאיפה נפל עלי.

שבועות שלמים עברו עד שמצאתי את עצמי בתוכו ומכיוון שאני לא טיפוס סנטימנטלי ביחס למקומות בהם גרתי

אז גם לא רציתי לחזור לבית הקודם בשכונה שליד.

הייתי תלויה באוויר.

כמו בלימבו.

לא כאן וגם כבר לא שם.

 

וכך הזמן עבר, שבועות התחברו לחודשים ובאופן טבעי , לאט לאט התחלתי להתרגל אליו,

לקבל אותו,

להרגיש שייכת.

 

ואחר כך היו שינויים נוספים שבאו מעצם השינוי הפנימי שעברתי ואני עדיין עוברת אבל במבט לאחור רק לפני שנתיים

לאחר הניתוח והתקופה שנאלצתי להשאר בבית, הרגשתי פתאום, בצורה הברורה והפשוטה ביותר

שאני

אוהבת אותו.

את הבית שלי.

 

שבת שלום חברים יקרים, כל אחד במקום בו הבית נמצא עבורו...

 

(* והלב שלי תמיד איתי).

 

נכתב על ידי , 17/10/2008 12:03   בקטגוריות פיוטית שחבל על הזמן  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-1/11/2008 16:25
 



Overdose


 

יש את הקטע הזה בחגים, שהשנה הם בעיקר באמצע השבוע,

שמאבדים את ספירת הימים.

אין לנו מושג איזה יום היום.

לא חג.

לא שבת.

ערב חג?

יום שישי?

יום רגיל?

חול המועד?

מתי עוד חג?

מתי שבת?

וכך עוד ועוד ועוד.

 

ושלא תבינו אותי לא נכון אני לא מתלוננת.

אבל אם היום בבוקר כשהתועררתי הייתי צריכה לחשוב דקות ארוכות איזה יום היום

ומה אני צריכה לעשות בו, סימן שכמו שוקולד, גם יותר מדי חגים עלול להיות קצת...המממ...

יותר מדי...

 

שבת שלום חברים יקרים, בין חג לחג שבת ומועדים לשמחה...

נכתב על ידי , 10/10/2008 16:02   בקטגוריות פיוטית שחבל על הזמן  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-1/11/2008 16:27
 



היום הזה, בשנה הזאת


 

זאת אולי הפעם הראשונה שאני יכולה לבקש, בלב שלם,

סליחה.

 

על גבהות לב,

על התנשאות,

על יוהרה

ועל זלזול.

 

על כל אלה שאני עושה ומרגישה בתוכי מול אנשים כשהם אינם מודעים ומרגישים זאת כלל.

כשאני מגישה להם את שבחרו וקנו ושולחת אותם לדרכם וחיוך אדיב על שפתי.

אבל בתוכי, המילים אינן אדיבות כלל וכלל.

 

ועל החלק המכוער הזה שהוא חלק ממני, אני יכולה היום ,

בכוונה שלמה מאוד, לבקש

סליחה.

 

גמר חתימה טובה חברים יקרים, כל אחד בדרך שבה הוא מעדיף לקבל אותה...

נכתב על ידי , 8/10/2008 07:16   בקטגוריות פיוטית שחבל על הזמן  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-11/10/2008 19:21
 



יכול להיות שאין שם כלום?


 

בתוכי.

בראשי.

 

אני מוצאת את עצמי יושבת אחרי העבודה ומנסה לחשוב על משהו.

משהו.

כלום.

שום דבר לא עולה.

אפילו יכולתי לדמיין את הריקנות והרעש שעושה גוף שהוא חלול.

הראש שלי.

 

לא באמת.

רק שאחרי יום עבודה (6 שעות) של מגע ודיבור בלתי פוסק עם אנשים

אני מרגישה כאילו בבת אחת

התרוקנתי

ועכשיו בכפית, אני ממלאה את עצמי

לאט, לאט...

 

שבת שלום חברים יקרים, שבת של נשימות עמוקות והתמלאות פנימית...

נכתב על ידי , 3/10/2008 15:41   בקטגוריות פיוטית שחבל על הזמן  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-11/10/2008 19:21
 





כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)