לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      




הוסף מסר

2/2010

גם וגם


 

אני אדם מובהק של קיץ ,

פורחת ומשגשגת בימים של חום וכן, אפילו בימים של לחות,

העיקר שאני לא צריכה לשים עלי  שכבות על שכבות של בגדים ויכולה להתהלך כשרק

בגד קליל לגופי.

 

אני אדם מובהק של קיץ

נהנית מהיום הארוך לתוך השעות העמוקות של הערב

עם תחושה שהכל עוד לפנינו והאפשריות בלתי

מוגבלות כמעט.

 

אני אדם מובהק של קיץ

ופעם הייתי אדם ששנא את החורף.

בתחילה כי פשוט היה לי קר.

ואחר כך סבלתי כי הייתי במצב נפשי מסויים.

ואז,

לאט לאט,

החלה תזוזה.

כל כך קטנה שלקח לי כמה שנים להבין אותה

ומאדם שהיה רק

או - או

הפכתי לאדם שיש בו

גם וגם.

 

אני אדם מובהק של קיץ

ונהנית כל כך מהחורף

ובמיוחד מימים אפורים וגשומים

כדבעי

כמו בימים האחרונים.

 

ואולי כך בעצם אוכלים את העוגה והיא נשארת שלמה...

 

שבת שלום וחג פורים שמח חברים יקרים, עם תחפושת או בלי וחיוך על הפנים...

נכתב על ידי , 26/2/2010 16:36   בקטגוריות פיוטית שחבל על הזמן  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-27/2/2010 13:16
 



שבת בבוקר, יום יפה


 

תמיד.

ולא משנה אם זה יום חם ולח של אמצע הקיץ או אפור וקר של

חורף  ישראלי,

מיקרי.

 

שבת בבוקר, יום יפה.

אמא שותה

המון קפה.

אולי לא המון, אבל לאט לאט...

 

בשבת בבוקר, שקט.

לא פותחת את הרדיו עד לאחר ארוחת הבוקר.

דווקא שם אני לא מתפרעת , לרוב זאת פרוסה או שתיים מהחלה

שהכנתי בשישי, עם קפה מהמכונה המושחתת שלי שמחברת אותי ישירות

לג'ורג' קלוני.

ועיתון.

 

בשבת בבוקר אני עם מוסף הבידור והטלווזיה.

קצת כתבות, קצת ספרות

ובחינה מדוקדקת את תכוניות הטלווזיה לשבוע הקרוב

כדי לראות שבערוץ ההסטוריה יש סדרה חדשה על מלחמת העולם השניה

ויחד עם

כל תוכניות הראליטי שלי

שוב לא יהיו לי חיים.

 

ואחר כך, זה עדיין שבת בבוקר,

אני קמה לאיטי ומתחילה להתארגן לקראת ארוחת הצהריים

שעוד נראית רחוקה אבל לבד היא לא תעשה,

והכל נראה עוד פתוח ואפשרי

כי שבת בבוקר היא

איטית,

ארוכה,

ונמשכת

עד לשעה 12 בצהריים,

שאז מתפוגגת השבת בבוקר

וכבר צהריים

ושם, הסיפור הוא אחר

לגמרי...

 

שבת שלום חברים יקרים, עם בוקר , צהריים וכל שעה שתהייה טובה...

נכתב על ידי , 19/2/2010 09:57  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-26/2/2010 22:36
 



אני מרגישה


 

שצלחתי את השבוע הזה על גחוני כמעט.

 

שבוע קשה, פיסית.

של השכמה מוקדמת כמה וכמה ימים,

של כמויות סחורה לחנות וליריד

ולתזכורת שאני מקבלת מהגוף שלי

שאני כבר לא פרגית צעירה

אלא יותר בשלה (ויזהר מי שמתכנן לקרוא לזה אחרת...עצבני    לשון).

 

ויחד עם זאת, הזמן טס לי והשבוע נגמר עוד לפני

שהחל,

ואולי זאת ההוכחה שאני נהנית כי אחרת איך אפשר להסביר

את טיסתו של הזמן?

 

וכן, אני נהנית כל עוד לא מאלצים אותי למכור חלב/קפה/טיטולים/במבה, 2 ב 20, 3 ב 48 ו5.2 ספרים ב 345,5 ש"ח.

אה כן, וגם לפתח תמונות (מה , לא ידעתם שכל זה קשור לספרים? באמת...אה?).

כי מתוך כל מה שסביב אני משתדלת להתרכז בעיקר ,

בספרים,

ולהזיז הצידה,

את כל שאר

הרעשים.

 

 

שבת שלום חברים יקרים, עם רגעים שנשארים בתוך מטס החיים...חיבוק

נכתב על ידי , 12/2/2010 16:13   בקטגוריות פיוטית שחבל על הזמן  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-19/2/2010 17:23
 



המשפט


המכונן עבורי הוא מהשנים האחרונות והוא רשום בצידו של הבלוג,

ברשימות.

 

"אין אנו יכולים לכתוב במים... אין אנו יכולים לחרוט
במים, טבעם של המים לזרום וכך עלינו להתייחס לחיים..
לרגש, חיובי או שלילי, אל תתכחשו לזה, ותמיד הניחו
לזה לזרום דרככם הלאה..."
אנונימי
ג'ואן אנדרסון "שנה ליד הים"
 
והציטוט הזה , שהיה חלק מספר שלם שדיבר עלי כאילו נכתב מתוך מוחי וליבי,
היה מכונן והתווה לי ראיית עולם חדשה,  שהתפתחה מאוחר יותר בעיקר בגלל שלפני
כן חשבתי בדיוק ההפך.
 
חשבתי שדברים מטבעם נשארים.
כך היה וכך יהיה.
ואם רע, וכואב, ושורף ועצוב,
כך יהיה.
מעתה ולעד.
 
והמשפט הזה, שקראתי אותו בפסיעות הראשונות שעשיתי בדרך לפני כמעט עשור
היה הרגע
שבו הבנתי שאני יכולה להפסיק
לפחד.
 
ומהרגע שהפסקתי הכל כבר היה אחרת.
 
שבת שלום חברים יקרים, שבת מצויינת להתכרבלות פנימית ועם אנשים אהובים...חיבוק
נכתב על ידי , 5/2/2010 13:36   בקטגוריות פיוטית שחבל על הזמן  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-12/2/2010 19:54
 





כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)