לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2009

הכי הכי הכי הכי


 

רציתי את השיער שלה.

ארוך,

גלי,

מתנפנף לכל עבר

עוטר את ראשה באופן הכי מושלם שיכול להיות, כמו בשירים.

עטור מצחך זהב שחור, ואצלה הזהב היה זהוב לגמרי.

 

לא היה כמעט עיתון שלא הופיע באחד מדפיו או בשעריו

מניפה את השיער ומחייכת חיוך גדול בשיניים צחורות.

 

פארה פואסט (היתה תקופה, בהתחלה שקראו לה בארץ בטעות, פאוקט) - מייג'ורס, אישתו אז של

"האיש השווה מליונים" (שהרי לא יכלו לקרוא לו "איש ששת המליונים" כמו במקור) ויחד הם היו הזוג המושלם של

הוליווד.

 

והיא היתה הפנטזיה שלנו, היא היה הפנטזיה שלי.

השיער שלה, לפחות.

 

עברו שנים.

הזהוב התעמעם , הרעמה כבר לא תמיד היתה כמו בעבר, וגם אני עברתי דבר או שניים,

ואתמול בלילה, משהו של תקופתי, של שנות הנעורים שלי התפוגג ונמוג לתוך האין סוף.

 

וכן, אני יודעת גם מייקל ג'קסון אבל הוא אף פעם לא היה

שום פנטזיה שלי...

 

שבת שלום חברים יקרים, עם זכרונות של ימים עברו וימים נוכחים...

נכתב על ידי , 26/6/2009 15:40   בקטגוריות פיוטית שחבל על הזמן  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמלש ב-30/6/2009 00:11
 



מין שבוע כזה



חסר אנרגיות.
כאילו כולן החליטו לקחת ממני חופשה ויצאו להן לבלות.
בלעדי.

ונשארתי, כשאני מתנהלת במין סלואו מושן
כשאני לא מבינה ויחד עם זאת כן מבינה
מדוע דווקא השבוע זה כך.

השבוע שבין לבין.
בין יום השנה לאמא וסבתא
ובין יום השנה לאבא.
מין משפחתולוגיה שמתנהלת בין אי שם
בשמיים
ובין אי כאן,
על האדמה...

וכדי שלא נשאר לגמרי בלי אנרגיות הנה כתם בפוזה שאולי נראת נינוחה אבל הוא והזבוב שהיה
מעבר לחלון (למזלו) היו הרבה פחות נינוחים...קול



מתכונן...



אוטוטו...


גילוי נאות מסויים:
את הפוסט הזה אני כותבת בממשק העריכה החדש שעדיין נמצא בשלבי ניסוי (בטא) והתבקשתי לנסותו ולתת עליו את הערותי, מה שמזכיר את הוויכוח שהיה לא מזמן בישרא על פרסום בבלוגים אז: 
א - לא שילמו לי אגורה  (אוף)
ב - נו שויין, כולם יכתבו שם בסופו של דבר...קול


שבת שלום חברים יקרים, אנרגיות, זכרונות והתנסויות כאלה ואחרות...חיבוק
נכתב על ידי , 19/6/2009 12:51   בקטגוריות פיוטית שחבל על הזמן  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-1/7/2009 10:13
 



רגעי הקסם


 

שלי הם מופשטים.

שניים מהם מקומות

ואחד

הוא ,

אני.

 

סוף נובמבר 94.

במטוס ללונדון.

נסיעה ראשונה כאדם בוגר. נסיעה ראשונה לאחר הרבה מאוד שנים.

המטוס חוצה את אירופה, צרפת, תעלת למאנש ומנמיך טוס.

מבעד לקרעי העננים אני מתחילה לראות אדמה, ירוק, מים.

אנגליה.

ובבת אחת אני מבינה שכל מה שחלמתי ופינטזתי מתוך קריאה וסרטים

הוא בדיוק כך.

בדיוק בדיוק.

הגעתי למחוז הכיסופים שלי.

 

אוגוסט שנה שעברה, 2008.

נורמנדי.

חוף יוטה, הצד הצרפתי של התעלה, נגיעה באוקיינוס האטלנטי.

בחוץ אפור וקרירות של סוף אוגוסט בצד הזה של היבשת.

ואני, אני רק רוצה להשאר שם, בין הצדפות שפזורות על החוף ובין השיחים הנעים ברכות ברוח.

רוצה ללכת עם השפל עד לסופו, עד להיכן שיקח אותי.

מחוז כיסופים חדש.

 

שפל בחוף יוטה

 

והרגע הכי קסום

הוא הרגע ההוא, בבוקרו של יום בשיאו של קיץ לפני כמעט 7 שנים

שבו הכל השתנה ולאחריו שום דבר לא היה  כשהיה...

 

שבת שלום חברים יקרים, עם רגעים שלכאורה הם רגילים ורק בדעבד נדע ונבין שהיו קסומים...

נכתב על ידי , 12/6/2009 15:37   בקטגוריות פיוטית שחבל על הזמן  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-19/6/2009 12:49
 



לבד על המרבד


 

אמנם אין לי מרבד אבל החלק הראשון נכון

ובעוד ג. הבןזוג וא. הצעיר משוטטים ברחובות לונדון ומצליחים להשתחל (בשיחוק אלוהי ממש) למושב VIP

בחזרה הגנרלית ליום ההולדת של המלכה,

אני נהנית מכל רגע מהיותי,

לבד.

 

בעוד ג. הבןזוג נאלץ ללכת לקנות לו חליפה כי לארוע הזה יש קוד לבוש שדורש כמובן

חליפה ועניבה (ואני מתה לראות את א. הצעיר לבוש כך),

אני משוטטת לי השבוע בבית,

איתי ועם החתולים,

מדברת אליהם ואל העולם באופן כללי, שרה ולעיתים אף רוקדת

בין החדרים.

 

אני יודעת שההנאה העמוקה שיש לי השבוע מהלבד הזה שלי

קשורה באופן ברור לעובדה שהיא זמנית וקצובה בזמן

ואולי אם היתה להפך, היתה מרגישה אחרת.

מצד שני, אני לא לגמרי בטוחה...

 

ואתמול, ג. הבכור חזר הביתה לסוף שבוע,

ואני כבר לא לגמרי

לבד על המרבד...

 

שבת שלום חברים יקרים, החוץ פחות חשוב, העיקר הוא התחושה הפנימית...

 

נכתב על ידי , 5/6/2009 14:07   בקטגוריות פיוטית שחבל על הזמן  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעלה@ ב-5/6/2009 21:13
 





כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)