לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

7/2006

עצירה ב"המתן"


 

כמו במשחק שבו פתאום מישהו אמר

"פוס"!

והתמונה כולה

קפאה

במקומה.

 

ועכשיו כולם מחכים לראות

אילו קלפים

יפלו

ובידי מי

בחלוקה שנעשית

מחדש.

נכתב על ידי , 31/7/2006 15:57  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הרבנית ב-1/8/2006 00:48
 



גורת חתולים זועמת


 

וחתול בוגר שנזעק להגן עליה.

 

היא כל כך קטנה, חשבתי, בקלות אוכל להכניס אותה למנשא כדי ללכת לוטרינרית לבדיקה שהיתה אמורה לעבור.

קטנה אבל זועמת כנמרת ג'ונגלים  ותיקה, נלחמה בי כשכפות ידי אוחזות בה ופתאום הרגשתי איך משהו מתנפל עלי מאחורה ותוקע בי את צפורניו הארוכות בתוך רגלי.

 

הוא רק הגן עליה, אמרה לי אחר כך הווטרינרית כשחיטאה את החתך העמוק (והדי מרשים יש לציין ) בשוק הרגל שלי.

ואני יותר נבהלתי מאשר כעסתי.

וגם הבנתי.

חודש וחצי היא אצלנו ונראה שמבחינתו, תמיד היתה.

 

עכשיו צריך לחכות ולראות אם הסיפור הזה לא יעלה לי גם באנטיביוטיקה או טטנוס, לא עלינו.

 

וכשכבר היינו בדרך לווטרינרית והיא מייללת בצרחות בתוך המנשא (שונאת את העובדה שאין קרקע בטוחה תחת רגליה), כל מי שעבר לידינו היה צריך לתת את חוות דעתו /הערתו עליה ועלי.

תינוק בוכה הוא תינוק בוכה , ואין קשר לעובדה אם הוא

גור חתולים

או

גור אדם.

 

 

 

נכתב על ידי , 30/7/2006 19:17   בקטגוריות מיאו  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-1/8/2006 20:20
 



ופתאום


 

באה יונה וישבה על

אדן החלון.

והיונה לא לבנה

והצבע השולט בה הוא שחור ואפור

ובכל זאת,

יונה,

והיא נושאת איתה את כל מטען

הכמיהות,

הבכיות

והתקוות

שלנו,

לשלום.

 


יונה על אדן החלון


 

ורציתי לכתוב על ארוחת הצהריים עם אחותי שבאה מהצפון , שהיתה לחוף ים  ולגונה מלאה בסירות ותרנים גבוהים מתנוענעים ברוח הקלילה שנשבה היום.

 

אבל לא על ארוחת הצהריים עצמה אלא על האנשים שהיו בה, מלבדנו ואחותי ומשפחתה שבאו להתאוור קצת מהאזעקות ונפילות הקטיושות שבאות איתן, אלא על הצטרפותם , בפעם הראשונה, של  ג. הבכור וא. הצעיר שבאו עם החברות שלהן, וכך ישבנו, בטבעיות הכי גדולה ובנינוחות שכאילו תמיד היתה והפכנו למשפחה גדולה.

 

ולפעמים אני עדיין תמהה בבנאליות הכי גדולה, לאן נעלמו השנים וכמה אני שמחה על מה שהביאו איתם...

נכתב על ידי , 29/7/2006 18:48  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-1/8/2006 20:21
 



מטושטש ובוהה ,


 

מסתובב לו כתם באיטיות ברחבי הבית,  לאחר שלוש זריקות טישטוש שקיבל כדי שאפשר יהיה לטפל באוזניו הפצועות (טפילים, לא עלינו) ועל הדרך לתת לו גם את החיסון השנתי.

 

הוא נלחם כנמר , סיפר לי ג. את קורות הבוקר שבילה יחד איתו אצל דר' קרן הוטרינרית המקסימה שלנו, החל מהכנסתו בבית לתוך המנשא הרגיל שלו ושל ג'ויה שכבר אז לא אוהב את הרעיון ויילל בכעס בדרך אל המרפאה והמשך במלחמה להעביר אותו אל הכלוב המיוחד שעשוי כולו מסורגי מתכת (כן, זה בהחלט נראה כמו תא בכלא ) כדי שאפשר יהיה להזריק לו את זריקת הטשוטש ולהמשיך לטפל בו.

 

ואחרי שהכל הסתיים לו ועבר את הבדיקות ואת הטפולים הנדרשים, נשאר בכלובו שלו, מכוסה בשמיכת תינוקות לבנה ומצויירת בציורים קטנים ומתוקים , להחשיך לו את ההתעוררות מסמי ההרדמה שהולעט בהם.

 

וכשבאנו לקחת אותו שהתאושש, הביט בנו בעייפות עצם עיניים, ונרדם.

 

ג'ויה "חתולת הרעם" מצידה לא הבינה על מה ולמה כל ההמולה מסביבו ומבחינתה לא השתנה דבר, דהיינו, היא ממשיכה לקפוץ עליו ולנסות למשוך אותו למשחק והוא, המסכן, אפילו אין בו כוח להעיף לה כף עדינה בבחינת "תעופי ממני, אין לי כוח לשחק איתך עכשיו".

אבל כל זה  הוא רק סוג של מסיכה כי ג. סיפר שכבר ראה אותם מלקקים אחד את השני כאילו היו יחד מאז ומתמיד.

 

אומרים שיש משהו בחתולים שלוקח מאיתנו את הדברים הכואבים, האנרגיות הקשות ומטעין אותנו באנרגיות טובות.

 

אז הנה, במקום חתולים ממש,

תמונות.

 

 

כתם - מי אני? מה אני? ומה אני עושה כאן בכלל...

מי? מה? למה? כמה?

כתם - מה בסך הכל ביקשתי?

אופס, שכחתי...

 

 מה עם הטשטוש הזה?

 

שלום, אני ג'ויה ואני רק נראית תמימה (מתחת החזות התמימה אני חתולת אשפתות נחושה שמסנג'רת ומסובבת את כולם על אצבע כפת רגלי הקטנטנה).

 

שלום, אני גויה ואני רק נראית תמימה

 

ובמיוחד לרמה  (לאחר תמונת הרגליים)- ג'ויה וקצה היד שלי   

גויה וכף ידי

 

עייפות של סוף שבוע נמסכת לתוך גופי

למרות זאת דוחה את שנת הצהריים

כמו רוצה

למשוך את השבת

הזאת

עד אין

סוף.

 

שבת שלום חברים יקרים, שבת של נשימה עמוקה ואיסוף כוחות...

נכתב על ידי , 28/7/2006 14:45   בקטגוריות מיאו  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-1/8/2006 20:23
 



בלי לרצות


 

אני מוצאת את עצמי בודקת את מצבת החיילים היום על רציפי תחנת הרכבת.

כאילו הופעתם/אי הופעתם נותנת סוג של אינדיקציה על המצב בכללותו.

 

ואם כך הדבר, אז אולי אנחנו נמצאים במצב זמני של המתנה/מנוחה כי היום היו יותר חיילים מלפני שבוע והם נראו עייפים ודי מרוטים, נותנים תחושה שהיגעו ממש משדה הקרב.

התרמילים שלהם נראו לי גדולים וכבדים יותר , כאילו נושאים בתוכם לא רק את הבגדים לכביסה אלא גם את הפחדים , העצב והעייפות שלאחר הלחימה עצמה.

ובבית הם יפרקו את התרמיל והבגדים יכובסו והתחושות יקבלו את המקום שלהן או את ההדחקה שלהן וכל אחד ימצא את הדרך שלו למלא את תרמיל הכוחות והאנרגיות הפנימיות שלו מחדש, לימים הלא קלים שמחכים לו.

לנו.

 

יום חמישי, סוף שבוע שני למלחמת לבנון השניה.

 

עדכון 19.25

 

עכשיו התברר שג. הבכור נמצא בין אותם החיילים שעל הרציפים בדרך הביתה לסופשבוע.

ופתאום הכל נהייה קל יותר.

לפחות לימים ספורים...

נכתב על ידי , 27/7/2006 19:04  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-31/7/2006 23:58
 



ביום כזה ולא רק,


 

אני יורדת מהרכבת לאיטי,

יוצאת מהתחנה,

מסתובבת לאחור

ומתאפקת מלחזור ולעלות ולנסוע בה

הלוך ושוב

בלי הפסקה,

בלי להגיע לשום מקום

בסופה של

הנסיעה.

 

נכתב על ידי , 26/7/2006 18:34  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של alonita ב-27/7/2006 14:10
 



צביטה של געגוע


 

 

לאו דווקא למשהו

או

למישהו.

רק להתעטף במתיקות הכואבת

של תחושת

הגעגוע

עצמו...

נכתב על ידי , 25/7/2006 16:31  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-30/7/2006 00:11
 



משונה להיות ב PMS


 

בלי שיהיה לי את ה M * שבהגדרה.

 

ולמרות זאת.

אמנם אין לי את התפרצויות הזעם הבלתי נשלטות שהיו בי אז, כשלא הייתי מבינה איך בבת אחת מתרגש עלי כל זעם העולם האצור בתוכי ומתפורץ ממני כמו הר געש שהתאפק זמן רב, חודש ימים לפחות.

זה נחסך ממני.

 

אבל לא נחסך ממני  החור העמוק שפתאום מרגישה בתוכי, כזה שדורש להכניס לתוכו מיני וסוגי מאכל שמזמן אני לא מתייחסת אליהם כמעט, שלא לדבר על השעות שבהם אני מרגישה את הצורך הזה לאכול.

טוסט גבינה בעשר בבלילה?

ולאחריו גלידת שוקולד?

והיום בבוקר, הסנדביץ' של 11 נזלל כבר ב 10 והגרון שרף לי אחר כך במין קריאה נואשת של : עוד עוד עוד עד שהכנסתי לתוכי 4 עוגיות מלוחות , ממש לפני ארוחת הצהריים, ולאחרי הארוחה, עם הקפה היה תורו של פטיפור השוקולד הבלגי.

וכאן החור נרגע והגרון הפסיק לשרוף.

 

אבל זה לא היה רק החור שכמו דרש להתמלא על ידי משהו מוחשי, חושני כמו אוכל.

זה שטף הידיעות שעברו במשך הבוקר ובכל פעם בלעתי את רוקי ושרף לי הגרון.

זה היה מהרגע שג. הבכור הגיע בבוקר ואמר שכבר מחר הוא צריך לחזור ואני מרגישה איתו כמו על זמן שאול.

זה העובדה שהפה יבש לי ואין לי שום סיבה, לכאורה,  שיהיה כך...

 

ואת הקלוריות מאתמול בערב הייתי אמורה לקזז בחדר הכושר אבל פתאום אני לא יכולה לסבול את הבועה הממוזגת שבתוכה הוא מתנהל ויש בי צורך ללכת באוויר הצח ולהרגיש אנשים מסביבי.

וגם לשתות קפה קר בסופה של ההליכה...

 

*(M  = menstruation - מחזור)

 

נכתב על ידי , 24/7/2006 19:06  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רוח ים ב-31/7/2006 08:45
 



פינטזתי על זה מהבוקר


 

ולאורך כל היום כולו.

 

מגע ידי הזהב של לב , החופף האלוהי של המספרה שלי, מעסה את ראשי (שזה מקום שאני מוכנה שיעסו לי אותו במשך 24/7. בעצם למה להסתפק רק בראש? בכל הגוף כולו...), מרגיע ומסלק כל שביב של מתח וחוסר מנוחה מהימים האחרונים ובכלל.

 

אבל כשכבר הגעתי לשלב הזה, לאחר צבע ותספורת, גיליתי שאני לא מסוגלת להרפות ומשהו בתוכי נשאר מתוח ונוקשה לאורך כל המסאז' וגם לאחריו.

 

וכך בסופו של יום אני מוצאת את עצמי, בלי שום סיבה נראית לעין, פקעת עצבים עגומת פנים מצד אחד, ובלונדינית , מטופחת ומסופרת למשעי, מצד שני.

 

וכן, עם זוג סנדלים חדש. נוסף.

על פאסון הרי צריך לשמור...

 

 

ג. הבכור אמור להגיע מחר.

 

יהיה טוב.

בפקודה!

 

(והבוקר ראיתי שמות במפה של דרום לבנון, שלא התגעגעתי אליהם בכלל...)

נכתב על ידי , 23/7/2006 21:02   בקטגוריות ריקנית אך חיננית  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-25/7/2006 00:26
 



ובחוץ ישנו


 

שקט

של צהרי שבת מעולפים

מחום.

ומתחת לשקט,

כמו נשמעים קולות נקישת ציפורניים

של המתנה דרוכה למשהו

עלום...

נכתב על ידי , 22/7/2006 13:07  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-23/7/2006 22:45
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)