לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I can fly higher than an eagle


For you are the wind beneath my wings

Avatarכינוי:  שמירת הקטע האחרון לא הצליחה?

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

1/2012

לפני שאתפוצץ.


אני צריכה את העזרה שלכם

אני נמצאת בקשר עם מישהו

והיו לנו הרבה תאקלים ונפרדתי ממנו לא פעם ולא פעמיים

ובפעם האחרונה שנפרדתי ממנו הוא אמר לי שכשלא היינו ביחד הוא התנשק עם האקסית שלו 

וציין שזה הרגיש מגעיל

וכמה ימים אח״כ הוא אמר שהוא התנשק עם איזו ידידה שלו מירושלים שהגיעה לאילת

ומאז שחזרנו (סוג של) הוא לא מפסיק להיות בקשר צפוף איתה. 

כל היום טלפונים 

אסמסים בשלוש בלילה

וקלטתי שהיא רשומה לו בטלפון בתור סתיו המתוקה בזמן שאני פשוט רשומה בתור מגי. 

נראה כאילו היא מרכז העולם שלו

כאילו הוא מנסה לרקוד על שתי חתונות

מתכתב איתה כל הזמן בדיבור של חיים שלי ומאמי 

עכשיו, הבנתי שהיה לה עניין שכשהיא הייתה צריכה את העזרה שלו

משהו עם קב״ן ואיזה קטע עם החבר / אקס שלה

והוא עזר לה 

אבל זה כבר נהיה מוגזם ואני מרגישה את זה

ולפעמים הוא אומר לי שהוא מדבר עם חברים שלו אבל אני יודעת שזו היא

ולפני יומיים בלילה התקשרו אליו באחת בלילה והוא אמר שזו הייתה אחותו

וכל שיחות הטלפון שלו מתנהלות מחוץ לבית רחוק רחוק גם בשלוש בלילה

אז אח״כ הוא נכנס וביקש שיחת טלפון 

שאלתי למי הוא אמר לאחותו 

והיא שמורה אצלי אז באתי לחייג ולתת לו והוא אמר לא זו אחותי השניה ורשם מספר אחר

אח״כ כשהוא נכנס חזרה בדקתי את השיחות היוצאות והוא מחק את המספר. 

 

אני מרגישה שאני הולכת להתפוצץ. 

כל פעם מתקשרים אליו ואני באה לקחת את הטלפון להביא לו ועל הדרך מעיפה מבט

הוא מתעצבן ונלחץ וטוען שהטלפון שלו הוא רק שלו ושיחות שמתקבלות לטלפון הזה רק הוא אמור לקבל

וזה יותר מדי ברור שכן יש לו מה להסתיר

אני פשוט לא יודעת מה לעשות בנידון. 

 

 

בבקשה

אם יש לכם עצה 

כלשהי

אני יותר מאשמח לשמוע. 

 

 

תודה!

נכתב על ידי שמירת הקטע האחרון לא הצליחה? , 2/1/2012 20:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המשוגעת . ב-2/1/2012 20:46
 





10,729

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשמירת הקטע האחרון לא הצליחה? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שמירת הקטע האחרון לא הצליחה? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)