לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי: 

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010


לא סומכת
את פשוט לא חברה אמיתית ואני חייבת להפסיק להכריח אותך ולהרפות, להרפות ממך, כי פשוט לא חברה שלי את אפעם לא תיהיי ואפעם לא היית,
ואי, תקשיב, ניהיה לי פרפרים שדיברנו, כמו היום הראשון שראיתי אותך, אני מתגעגעת כל כך, אני רוצה שנחזור
אני לא מאמינה שפחות משבוע עדיין חשבתי עלייך, אני כל כך שמחה שסיפרת לך,כי עכשיו אני לא שמה עלייך ממטר, אתה סתם, אתה כלום, אפילו המחשבות עלייך נעלמו
זה כל כך מיותר, גם ככה אני מתגייסת עוד שבוע, למה אני לא לוקחת חופש מהכל? מה מונע ממני פשוט לישון?
אולי שניהיה באותו בסיס זה יהיה טוב, אולי גם לא, אני פתאום אני פשוט רוצה לראות אותך, כל היום כל הזמן
אני אוהבת אותה כל כך היא כמו משפחה בשבילי באמת, אבל מתי היא תבין שהגחמות האלו מתישות יותר מידיי, לפחות תנסי לשנות את זה לא בשבילי בשבילך
התגעגעתי אלייך, אני לא מאמינה איך התרחקנו, אין את פשוט קורעת אותי מצחוק, אבל מה אני אמורה לעשות,מה? נראה לפעמיים כיאלו נתקעת ואני לא
אני פשוט לא מאמינה איך כל פעם שאת עושה משהו את עושה אותו באופן פשוט מושלם, רק אם תעשי יותר את תצליחי כל כך, את פשוט מקסימה
זה מפחיד אותי להיות אותך רק מסיבה אחת, אני יתקע ולא ימשיך בחיים, שניהיה ביחד לנצח, אני לא רוצה נצח אני רוצה לחוות דברים שונים, אחרים
הכל כל כך מבלבל, ממך ועד אלייך ואתה ואת וכולם, בסוף אני ישאר לבד בלי כלום וזה מה שהכי מפחיד
נכתב על ידי , 6/7/2010 01:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדושדוש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דושדוש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)