לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המחבק


הבמה הפרטית שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2009

שישי


לזוגתי היקרה היה יום הולדת 30 אתמול. מזל טוב!

היא כל כך יפה. ואני אוהב אותה מאד מאד מאד מאד מאד

מאד מאד מאד מאד מאד מאד :-)))))))))))))))))))))))

היא הופיעה בהצגה קצרה בארגון של עולים חדשים

מארה"ב בירושלים ליד מרכז העיר אתמול בערב.

היא מאד מוכשרת, ולדעתי הבלתי משוחדת (..) היא

היתה מעולה. היא דוברת אנגלית מצויינת, וההצגה

היתה באנגלית על זוג בחורות, ששיחקו את עצמן

כילדות, ואת אימותיהן לא מתייחסות אליהן או מתייחסות אליהן

בביקורת ובזלזול, וזוגתי שיחקה את עצמה מחכה לאימה

שתגיע מהעבודה ותיקח אותה לסרט בל"ג בעומר כפי שהבטיחה.

היא שיחקה בצורה עמוקה ואותנטית ואינטלגנטית ונוגעת ללב ומאד

מאד אהבתי לראות אותה.

בסוף השבוע הזה אני עושה לה סופ"ש כיף. היא לא יודעת,

אבל אנחנו נוסעים לצימר באמירים בצפון, ואז לארוחת צהרים

מחר אצל אביה ואשתו, ואז לארוחת ערב מפוארת ומלאת

חברים וחברות ואוהבים במסעדה שהיא אוהבת הרצליה פיתוח.

אני מקווה שהיא תהנה.

נכתב על ידי חיבוקי :) , 16/10/2009 16:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש טיוטא לסדנת החיבוקים שלי


אז כן, אמרתי ועשיתי. כתבתי טיוטא של סדנת חיבוקים.

ממש ככה. מפגש שבועי של משתתפים מזדמנים או חוזרים

שמטרתו לאפשר למשתתף לחוות את כוחו המשמח, המרענן

והמשחרר של החיבוק. כל משתתף יוכל לבדוק עם עצמו מה הוא

מרגיש ביחס לחיבוקים, איך הוא מחבק בחיים, את מי ומדוע הוא

נמנע מלחבק, ובמשך שעה-שעה וחצי להשתפשף בחיבוקים אוהבים

(ולא מיניים) וללמוד ליהנות ממגע גופני מכבד ותומך.

 

זהו, אז התחלה יש. שלחתי את הטיוטא לגיסתי היקרה, מאמנת

האישית ואשת שיח נהדרת, כדי שתחווה את דעתה ותאיר ותעיר

ותוסיף ותגרע, ואני מקווה שזו התחלה של יוזמה מוצלחת.

 

:)

נכתב על ידי חיבוקי :) , 13/10/2009 18:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי (ואולי רק לרגע...)!!


וואו. הבלוג עדיין חי, זה לא יאומן.

בפעם האחרונה שכתבתי כאן היה נובמבר 2007. בדיוק שנתיים, פחות כמה ימים.

זה מדהים. הבלוג הזה התחיל שבועיים אחרי שחטפו את גלעד שליט, בסיפור על

טיול לילי רגלי שערכתי בין הגבעה הצרפתית לכיוון ים המלח. לא הגעתי לים המלח

אבל הטיול ההוא התחיל בלוג של שנה וחצי, שדעך איכשהו עם הזמן.

למה חזרתי? לא יודע. כנראה שמתאים לי כרגע לכתוב כמה מילים. ואולי עוד אמשיך,

ואולי לא. אם לא הבנתם עד עכשיו, אני לא מתחייב לכלום :))

אולי, אולי, יקרא כאן מישהו שקרא אותי אז. אז לכל אלו מכם שזוכרים משהו עלי,

המון השתנה.

פגשתי את אהבתי הגדולה.

התחתנתי.

עברתי לגור עימה ברמת גן.

אני מקים משפחה.

וכל זה תוך פחות משנה.

נפגשנו דרך אתר הכרויות בשם נמסטה והתאהבנו מיד, והשאר הסטוריה.

אולי אספר יותר בהמשך :)

בכל מקרה, זוכרים שהייתי מחבק-חינמי במרכז הכרמל?

אז זה פסק. ואני לא במרכז הכרמל יותר.

 

אבל, היום עלתה לי מחשבה שאולי אעביר סדנת חיבוקים בביתי.

אתם יודעים, מפגש שבועי שמטרתו לאפשר לאנשים שלא נעים להם, שאין להם

את מי לחבק, שנבוכים ומפוחדים ממגע אנושי - לחבק בביטחה, בכיף, בקבלה.

חשבתי - טוב, אז אני אכתוב את תוכן הסדנא.

וזה מה שאני עומד לעשות כרגע.

אם למישהו יש רעיונות- הוא מוזמן.

 

תודה שקראתם! אני מקווה לשוב ולעדכן.

יום מקסים,

כפיר

נכתב על ידי חיבוקי :) , 13/10/2009 14:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  חיבוקי :)

בן: 47




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיבוקי :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיבוקי :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)