לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

תעצרו את העולם אני רוצה לרדת!!!!!11


עולם ורוד אפשר לראות רק דרך עיינים אדומות.

כינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008


וואי כמה זמן לא עידכנתי, אין זמן לנשום בכלל ..

איך הזמן ממשיך לעבור מאז .. הזמן טס בלי לשים לב בכלל זה כבר קצת יותר מחצי שנה ככה.

זה כואב ואני כל כך מתגעגעת שאי אפשר להסביר את זה בכלל.

איך נעצר העולם והכל נעלם לי פתאום .. פתאום הכל נגמר.

ואיך ממשיכים ? ומה עושים ?

הרי עמדתי במצב הזה כ"כ הרבה פעמים .. וכל פעם שזה קורה אני לא יודעת מה לעשות.

אבל הפעם, הפעם זה שונה

הפעם זה לתמיד

הפעם זה הכי כאב מכל הפעמים .

כי זה תמיד כואב שבוגדים בך, שמשקרים לך.  

ואני יודעת שיעבור הזמן ותחזור אבל אני לא יוכל לסלוח לך ולהאמין בך עוד בחיים.

ועם לא תחזור , זה יכאב לי הרבה יותר , ועם זה מה שיהיה כניראה שזה לטובה.

וכמה שאני מודעת לאמת קשה לי לקבל אותה אין אין אני פשוט לא יכולה.

אני לא יכולה להסביר את זה .. אבל קשה לי בלעדייך.

פעם האמנתי בנסיכים ונסיכות , באגדות ..

האמנתי שחלומות מתגשמים ושקיימים אבירים ..

וגדלתי והתמימות שלי נעלמה והכרתי את המציאות האמיתית ,

שאין נסיכים ונסיכות אין אגדות, שחלומות כמעט שלא מתגשמים ובטח ובטח שלא קיימים אבירים.

ובסדר מתבגרים גודלים וקצת קשה לקלוט..

תתארו לכם קצת אושר - כי כל כך כל כך נדיר למצוא אותו.

נכתב על ידי , 30/12/2008 15:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,485
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבתאללי [: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בתאללי [: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)