לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ה_בלוג


ויקי סרדנקו:))

כינוי:  -ויקי המיוחדת-

בת: 30







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

מלא כפתורים/תמונות שיתאימו לכל MOOD ומילות פרידה.


וווואי.

כבר כמעט שכחתי את הסיסמא לפה.

מרוב שעמום[לבד בבית] החלטתי להיכנס.

כשאני קוראת את מה שעבר עלי,זה נראה לי פתאום כ"כ רחוק..

אני לא בטוחה שעדיין יש לאנשים שמכירים אותי עדיין את הבלוג הזה(יש לי בלוג אחר),אבל אם כן אז אני רק רוצה לומר שסיימתי את עבודתי בבלוג הזה.

זאת לא אני,ואני פוחדת גם שזאת לא היית אני.

בקיצור אני מאחלת לכולם חיים נפלאים,מלאי אופטימיות ועשייה.

וזהו אני בתיכון,עדיין מתגעגעת לחטיבה,לאוירה ה"חטיבתית" חחח ואממ זהו.

אז כמה תמונות אופטימיות[או שלא חחח]:

 


-תנסו ליישם!זה יכול להועיל!:)


 למי לא? חחח



סקסי בטירוףxD


ה_מרכיב לחיים!

 


תקף לגבי בצורה מפחידה!

 



בהצלחה בחיי האהבה של כולם!

מתאים לי,לא?חחחח

 


חביב ביותר*_*

 



זה לא עולה הרבה : )


FUCK YOU ALL  LOL=)

 

 

והדבר הכי חשוב והכי יפה:

 

ואממ..

אמרתי את דברי..

בהצלחה לכולם!



נכתב על ידי -ויקי המיוחדת- , 20/11/2008 09:25  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-ויקי המיוחדת- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -ויקי המיוחדת- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)