לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכניסה לכלים בלבד


ברוכים הבאים לבלוג הכלי שלי (ולא סתם כלי, כלי טילים!!!)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

סוף סוף סדיר!


אז כן, סיימתי את הקורס

וואי, היה הכי כיף בעולם :) אבל כזה עצוב לעזוב את כל הבנות שהתרגלתי כבר לראות אותן יום יום

 

איזה באסה אבל. אני היחידה בקורס שהולכת לבסיס ששובצתי אליו. זה כזה מוזר וקצת מפחיד :S

 

אממ, אז עכשיו השאלה היא לאיזה בסיס שובצתי, נכון?

אז זהו, שאני לא יכולה לספר חחח

 

לפחות השבוע אני יוצאת חמשוש סוף סוף. איזה כיף זה! פשוט שינוי מרענן אחרי כל השבתות שטחנתי בטירונות ובקורס

 

טוב, אני נראה לי אלך לישון עכשיו. צריך להגיע מחר בבוקר לבסיס החדש :P

נכתב על ידי תיימר הכלה , 9/2/2008 23:06  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  תיימר הכלה

בת: 34

MSN: 




6,246
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתיימר הכלה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תיימר הכלה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)