לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

try to live with your grandma and not loos it



כינוי: 

בן: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728




הוסף מסר

2/2009

סקס סמים ורוקנרול.


וואי,עבר עלי כל כך הרבה שאני אפילו לא יודע איפה להתחיל.

קודם כל,אין יותר חיפה.עזבנו את חיפה יותר משלושה חודשים,עברנו לנתניה והכל התחיל להסתדר.

לפחות ככה חשבנו.אחרי שבוע של התארגנות בדירה החדשה סבינה החליטה לעזוב,וכך עשתה.

נשארנו אני,יאנה,אבי ואטואל.אחרי שבועים בדירה החדשה אטואל הפסיקה לעבוד איתנו ועזבה.

נשארנו שלושה.אני יאנה ואבי.

בגלל חוסר באנשים ניסיתי לצרף כמה ובדיוק הסתדר לאורטל כי היא עזבה את הגרעין שלה.

ניא נשמעה נורא חמודה אז החלטתי על דעת עצמי שהיא מצטרפת.בהתחלה היא הייתה חמודה,סטלנית ומצחיקה.

אחרי שבוע איתנו הגיע עוד הזדמנות להרחבת הגרעין-אביטל ודניאל נורא רצו אבל בגלל חוסר פרגון של הגרעין

 ועוד כמה סיבות אשיות של כל אחת מהן זה לא התאפשר.

כך חיינו אני יאנה אבי ואורטל.כל ערב טליוזיה שתיה נרגילה ומוזיקה,אורחים וסבבה.

אה כן,שכחתי לומר שהייתה לי חברה.

נופר.

היא הייתה נורא חמודה והיה לי ממש כיף איתה.אבל כמובן יש קאץ'-היא גרה בקרית אתא.

כן! פקינג קרית אתא.שהייתי בחיפה זה היה סבבה ועכשיו לא ממש.

אחרי חודשיים של זוגיות בלי בעיות התחילו הבעיות ונפרדנו.

האכזבה-אורטל.

החמודה והכייפית התגלתה כביצ'ת לא קטנה.היא התלוננה הרבה על זה שאין חיי גרעין ושכל אחד עסוק בשלו

ובתאכלס? זה נכון. לא רצינו חיי גרעין,אבל זה נורא הפריעה לה והיא התחילה להתלונן למנהלים שלנו שעשו לנו

שיחות לא קלות.

אחרי כל הבלאגן גילינו עליה משו כל כך מגעיל. בזמן העבודה כשכולם בתנ"ס היא היתה אומרת שהיא הולכת למרכז

המוזיקה לנגן על טופים אבל באמיתי היא הלכה לדפוק ג'ויינטים על נרקומנים מהשכונה בדירה! בדירה שלי איפה שאני חיי.

אבל עזבו את זה, זה בעיה שלה. מה שהכי עצבן אותי היה זה שבישבילה סגרנו שבת. השבת הראשונה והאחרונה.

יום שישי בערב,ויתרתי על יציאה עם חברים ונשארתי איתם בדירה.

הגיעו אנשים,מוזיקה,,נרגילה אלכוהול וצחוקים. בשעה 10 בערב אורטל אומרת שהיא רוצה לישון והולכת לחדר.

הקירות בדירה נורא דקים ושומעים חזק מה שקורה בסלון.

המשכנו בשלנו בחגיגות והתעלמנו שהיא הלכה לישון,דבר שנורא עיצבן אותנו כי עשינו את זה בישבילה.

אחרי שהאנשים הלכו נשארו 2 חברות של ורד-אחות של אבי שהייתה אצלנו.

ביחד ניקינו את הבאלגן ועישנו נרגילה בסטלבט כשהיה נקי.

ב12 בלילה יוצאת אורטל החדר עם מבט מפחיד בעיינים,היא נראתה משוגעת.

השיער המטולטל והמטורלל שלה הלך לכל הכיוונים. היא יצאה והתחילה לצעוק : "מה הולך פה?!,המקום הזה הפך לבית זונות! אני שונאת אתכם.."וכו'.

אני המשכתי בשלי ועישנתי ודיברתי וכל השאר היו בשקט,הם נבהלו.

היא התעצבנה מהמוזיקיה ובאה לMP3 שלי והעיפה אותו,אמרתי לה:"זהירות על האמפי בבקשה".

ההיא התחילה להתחרפן ולצעוק:"משישרף האמפי שלך!הוא לא מעניין אותי!"

שמה את מוזיקת הרוק שלה והתיישבה על הספה והתחילה להתנדנד כמו משוגעת.

היא הגבירה כל כך חזק את הטלויזיה שלא שמעתי את ורד שישבה לידי.

לקחתי את השלט והמנחתי את הטלויזיה. היא קמה הגבירה בטלויזיה עצמה עוד יותר חזק מקודם,ואני כמובן הנמחתי.

היא צעקה:"מה דוקא?!"

אני:"אני לא שומע את מי שיושב ליידי תרגעי קצת"

היא:"לא מעניין אותי,לא אכפת לי מאפחד מכם!"

היא הקמה אלי והתחילה להשתולל ורצתה לחת לי את השלט,היא לקחה אותו,נעלבתי.כעסתי,שנאתי אותה באותו

רגע כמו שלא שנאתי מעולם. אמרתי לעצמי:"מה הכנסתי הביתה?"

אחרי 5 דקות של שקט קמתי התלבשתי והלכתי.

אחרי קמה ורד והיא יצאה עם 2 החברות שלה,חיכיתי בחוץ עד שהן יתלבשו כי הן ביקשו שאלווה אותן.

אורטל יצאה החוצא והתחילה לצעוק:"אה אתה ברוח מה,לך קל לברוח,אתה גר קרוב! גם אני רוצה לברוח אבל אני לא יכולה

אני גרה בגדרה ואני לא יכולה!". היא נכנסה לבית בצעקות:"אני שנאת אותכם הלוואי שתמותו כולכם!".

הייתי בשוק.

יצאנו מהר מהבית וליוויתי אותם,לא רציתי לישון בדירה באותו יום.

כשזרתי הביתה גיליתי שההורים נעלו מבפנים והיה כבר מאוחר ולא רציתי להעיר אותם.חזרתי לדירה.

בזמן הזה שליוויתי את כולם אבי הרגיעה את אורטל.נכנסתי לדירה לא הסתכלתי בכלל לכיוון שלה.

עברתי ליד הסלון והיא שאלה אותי:"אתה רוצה לדבר?"

עניתי:"איתך?כרגע לא ממש".

חזרתי לחדר וניסיתי לישון,הייתי כל כך נסער שלא נירדמתי.

באתי לסון ודיברנו,שפכנו החוצא את כל הזבל,והרגשתי טיפה טוב יותר אחרי השיחה אבל עדיין,נעלבתי.

לא רציתי אותה בדירה,לא רציתי אותה במתנ"ס,לא רציתי אותה בכלל.

אחרי שבועיים נסענו לדימונה כשהתחילה המלחמה.עשינו פעיליות-מן קיטנה כזאת לישובי עוטף עזה לילדים.

התנחלנו אצל הגרעין בדימונה,עדיין לא יכלתי לסבול אותה שם.אחרי שבועיים בדימונה חזרנו הבייתה,קיבלו אתנו

יפה במתנ"ס היה כיף.אורטל לא חזרה איתנו.היא החליטה על דעת עצמה שהיא נשארת בדימונה כי חבר שלה שם,

ושהיא "מרגישה שאני באמת עושה משהו ותורמת..".

דורון מנהל המתנ"ס התרז שהיא סרבה לחזור והעיף אותה מהגרעין.הייתי מאושר.

לקח?-אל תכניסו לבית מישהו שאתם מכירים רק בשם שלו.

אני חושב שבאותו ערב כשהיא התחרפנה היא לקחהה משו..היא הייתה רגוע בדרך כלל.

אבל זה לא משנה.

                           העיקר שעכשיו היא איננה.

 

נכתב על ידי , 4/2/2009 23:22  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,869
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMi¢haeL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mi¢haeL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)