לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טיפטיפונת


בואו נעוף יחד טרילי לי טרה לה לה טרילי אל יער החלום זה לא כל כך רחוק אל תשכחו לקחת טרילי לי טרה לה לה טרילי שק אחד גדול מלא שמחה וצחוק


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2007

איזה שבוע...


וואו עבר עליי חתיכת שבוע.. חח טוב שבקושי הייתי בבית.. כל דקה קטנה שיש לי להיות בבית אני מנסה לנצל אותה כמו שצריך חח זה פשוט נוראי.. הקטע הוא שכמעט כל החודש הזה אני בטח לא יהיה בבית כמעט.. וגם אם כן אפילו בבית יש מלא דברים לעשות..

יום ראשון.. שגעו לי ת'שכל.. חפשתי מה לעשות וממש ממש רציתי מסיבה מועדון או משו.. זה אחד הימים היחידים שיש בהם מלא דברים ואני יכולה ללכת כי ימי שישי אני לא יכולה וזה..

אבל לא היה משו כזה מעניין שאנשים רצו ללכת אליו וזה היה מבאס כי אפחד לא רצה כ"כ לבוא איתי.. בסוף אחרי התלבטויות מה לעשות כי כל אחד רצה לעשות משהו אחר ורציתי לראות את כולם.. וגם זה לא כ"כ קרה אבל נו מיילא.. אז פגשתי את קריס איב ויודה בטיילת ואח"כ פגשנו את כולם והלכנו לגיוזה לשתות.. הזמנתי סלט יווני בירה וסקס און דה ביצ' ושתיתי קצת יין מטרי.. ואתם יודעים מה עשיתי אחרי 12? ישבתי בחוץ כמו ילדה בודדה וגלמודה עם כאבי ראש וסחרחורות ואח"כ הקאתי ת'נשמהה.. את כל הסלטט שאכלתי חח ואפילו בקושי שתיתי.. כן רק אני מסוגלת לדברים כאלה..

בקיצור הרגשתי אח"כ כ"כ מגעיל.. לא יודעת פשוט הרגשתי דוחה עם עצמי..

הערב עבר נחמד.. אבל הרגשתי שזה לא היה כמו פעם.. כל האנשים וזה.. פעם היה כיף.. ובאותו ערב היה סתם מוזר.. לא הרגשתי שיש כזה קירוב בין כולם.. אבל זאת רק אני.. אולי סתם בגלל שלא הייתי במצב רוח כ"כ וכאב לי הראש אז לא היה לי כוח.. אבל בכללי אני מרגישה שאני כבר לא מכירה אנשים מסויימים, כל אחד משתנה בשנייה או שאף אחד לא השתנה ותמיד היה ככה ולא שמתי לב.. אין לי מושג כבר אני מבולבלת ברמות.. למה אנשים לא יכולים להיות כמו שהם? למה לעשות פוזות כל הזמן למה להתנהג אחרת ממה שאתה? פשוט תהיו אתם.. נמאס לי לנסות לחקור אנשים.. אין לי כוח כבר להתעסק עם זה וכל הזמן לנסות לחשוב מי זה מי..

אני מבינה שלכל אחד יש מצבי רוח שונים לפעמים וזה.. אבל יש אנשים שפשוט לא יודעת אם יש לכם פיצול אישיות או שאתם פשוט דפוקים אבל תפסיקו להתנהג כל פעם בצורה אחרת זה משגע..

 אניוואי.. עבר עליי שבוע קצת קשה אבל מאגניב בצורה מסויימת..

אני מתגעגעת לאמא.. הבית נראה זוועה בלעדיה.. וחסרים לי דברים שיש כשהיא פה.. זה פשוט לא הבית שלי והחיים שלי באמת בלי אמא.. כמה שהיא לא יודעת את זה וכמה שאני שמתי לב לזה עכשיו היא חלק מאוד חשוב מהחיים שלי..

וכמה שהיא חושבת שהיא לא מכירה אותי אני חושבת שהיא מבין האנשים שמכירים אותי הכי טוב..

בינתיים סבא וסבתא שלי גרים איתנו עד יום חמישי הבא.. יהיה טוב.. אני מקווה

 

מזל טוב לטרי על היומולדת ביום ראשון <ראשון!! לא שני!! לורן טיפשה> :)

 

טוב חפרתי ואני צריכה לעוף לאחריי =]

 

אוהבת.. לפחות חלק..

 

הכוכבים.. הם הדבר היחיד שמאיר בינתיים..

 



נכתב על ידי , 4/1/2007 17:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 34

ICQ: 342784738 




518
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוּסְטָפַא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוּסְטָפַא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)