לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אינטלגנציה היא אולי המילים, אך הדמיון הוא המנגינה.


החיים הם כמו חמוסיגריה. לפעמים הם נושכים ולפעמים הם סתם מעלים עשן.

Avatarכינוי:  ShnitzeL ©

בן: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

YUP.


טופ..אז סגרתי מעגל..עברתי שנה.
הקטע מה יהיה השנה. מסקרן גרר..

ופאק
אני כל כך ממוצע פשוט בהכל מהכל של הכל חח..ולא פעם חשבתי עלזה. זה נחמד להרגיש ככה..

ממ סידרתי תשיער שוב..חח התקצר עוד..טובנו עכשיו אני מאריך בראש שקט עד שימאס לי שוב [:

-

-
http://www.youtube.com/watch?v=df4Dlj1jqqY&feature=related

אני לא כזהההה פסימי.
נכתב על ידי ShnitzeL © , 11/1/2009 23:49  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה כבר עבר?!



יאמה עברה שנהה?
פףף לע עוד לא..עוד קצת
טוב לי מדיי צריך לסגור מעגל.

טוב ואם חשבתי שי' הייתה שנה מהפכנית בשבילי.
אי אפשר לתאר במילים כמה השנה הזאת הייתה מטורפת.
חח אני כבר לא בתול שפתייםם חע
הזכרונות..

במבט אחורה,
האנשים שעשו לי תשנה הם רבים..
אבל שתי בחורות שהכי הייתי רוצה להודות להן על השנה הזאת..
סיון וענבר..חח זה בא בזוג..ואני, אני מצאתי את עצמי מוקף בנשמות האלה..בונא רק להיות איתן..זה מרגיש כמו לחזור הביתה.
תודה ככזאאאאאאתתתתתתתתת ענננננקקקיתתתתתת!@#!
אין..שלא תגמר השנה.
ומישהי..אין כאילו..מי יודע כמה חיכיתי לרגע הזה..נועה, מיסט..קצת קשה לפעמים..אבל זה שווה כל רגע מדהימה 3>

שנה טובה לכולםםם
ואל תהיו פסימים כמוני חח זה לא כיף! אופטימיות רולז @!#!

.2009





נכתב על ידי ShnitzeL © , 1/1/2009 22:10  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





12,116
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShnitzeL © אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ShnitzeL © ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)