לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

הידד לי בלוג חדשD:


החזרתי את הבלוג.

אני צריכה את הבלוג הזה

לרשום הכל,

על מי שאני רוצה,

כמה שאני רוצהD:

בטוח שמישו יגלה את הבלוג הזה ><"

 



נאמ באלי שאלון

שסתם תכירו אותי וכזה :P


 

שם: לאונרדו ^^

גיל:13 ומשו..

פירסינגים: נאמ חורים באוזניים ><"

קעקועים: אין

גובה: 1.55 נדמה לי O:

מידת נעליים: 38-39

צבע שיער: חום כהה

אחים אחיות: שני אחים ואחות (:

משקפיים: כע ><"

גשר: לא

עבר פלילי: לא*נראלי*

שפות: עברית, אנגלית,וטיפשה ערבית, גרמנית :P

את דלוקה על מישהו: לא O:

את רוצה לגור במקום אחר? כן

את מאמינה באהבה ווירטואלית: לפעמים

את רוצה עוד פירסינג/קעקוע: כעעD:

את אוהבת רכבות הרים/מכוניות מתנגשות: בערך

את היית רוצה להיות בחו"ל: אולי

 

 בעד/נגד

מערכת יחסים ממרחקים: נאמ בדרך כלל נגד ><"

עישון אצל בני עשרה: נגד

נהיגה אחרי שתייה: נגד

מערכת יחסים של הומואים לסביות: אין לי בעיות עם זהP:

 

חלק ד'- האם אי פעם

בכית על בת: כן

בכית על בן: כן

שיקרת: כן

נעצרת: לא

היית אצל פסיכולוג או יועצת? כןO:

היית מאוהבת: נראלי

נשבר לך הלב: כן

שברת לבבות: לא נראלי..

השם שלך הופיע בעיתון: אולי XD

התחרטת על דברים שעשית: כן

 

דברים מועדפים

מילה: כפרע D: * ולא אני לא איזה ערסית\ פרחה><"*

ממתק: המון *-*

סרט: יש יותר מידי

סרט מצוייר: כלכך הרבה

קורנפלקס: סיני מיני *-*

מסטיק: לא משנה P:

צבע: כולם

יום בשבוע: רביעי. מתחילים מאוחר מסיימים מוקדם:P

עונה: חורף

סידרה: נאמ.....

 

האם אי פעם..

אמרת "אני אוהבת אותך" והתכוונת: כן

הופעת בציבור בפיג'מה: כע, ביום פ'גמות :P

בכית בסרט: כן

היית על במה: כן

חשבת שאת הולכת למות: כע ><"

נכשלת במקצוע: אמ כע, אבל לא בתעודה.

הורידו אותך כיתה: לא

הקפיצו אותך כיתה: לא

 

חלק אחרון

מה השעה עכשיו: 13:57

מה עשית לפני שהתחלת את השאלון: דיברתי עם נעמה D:

תפוח או בננה: תפוח

כחול או אדום: שניהם.

סתיו או אביב: שניהם.

מה את הולכת לעשות אחרי שתסיימי את זה: נאממ לבדוק מי מחובר במסן :P

איזה ארוחה אחרונה אכלת:פיתה O:

תיכון או אוניברסיטה: תיכון

את משועממת: אני עושה את השאלון הזה, מה אתה מצפה ?><"

*גאד אני מדברת לשאלון XD*

רעש אחרון ששמעת: המחשב XD

ריח אחרון שהרחת: שניצלO:

איזה רינגטון יש לך בפלאפון: אין כלכך פלאפון :P אימא לקחה אותו ><"



לאונרדו 3>

 

נכתב על ידי , 16/1/2008 13:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





916
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאו ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאו ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)