לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

smells like teen spirit

אז מה, באים לפה הרבה?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2015


השעה עוד מעט אחת בלילה, למרות העייפות שנחתה עלי כבר בתחילת השבת אני עדיין לא מצליחה להרדם, חושבת על מחר ועוד כמה דברים ופתאום נזכרתי בבלוג שלי שלא נכנסתי אליו כבר כמה שנים! מודה שלרגע לא הייתי סגורה על השם משתמש, אם זה היוזר עם המקף או בלי..;)


וואו אמאלה כמה שנים העברתי מחוץ למרחב הוירטואלי (הזה וגם ההתנתקות מהפייס).


בחירות כפויות ומאולצות גם יחד.. אבל אם אני כבר פה אז באמת מעניין לראות איפה הייתי אז ואיפה אני היום, וגם כמה דקות לפני שאני הולכת להציץ איפה עצרתי (למרות שאני די זוכרת את הכיוון..) הכי חשוב לציין, גם למען הסדר הטוב וגם כי בהחלט ראוי לציין את השינויים החדים שעברתי השנה ושהצלחתי בעצם לסגור מעגל עם העניינים שסיימתי איתם פה. כן אז כעבור כמה שנים הצלחתי סופית ורשמית לצאת מכל סיפור א׳1. אין מאושרת ממני. סבל בלתי נפסק של שנים הגיע לסיומו ובדרכים פחות צפויות. ובלי לבזבז עליו עוד שניה מהחיים (ומשעול השינה שלי שהולכות ומתקצרות), אני עומדת בפני סיומו הסופי של התואר השני. זה לא היה המסלול שתכננתי אי פעם (מבט חטוף בטו דו ליסט..) (מדעי המחשב או משהו מדעי אחר) אבל אני שמחה על הבחירה. היית  לי שנה אינטנסיבית שקרעתי את עצמי עם טונות של מאמרים (מה שאני עושה עד עכשיו ולכן חיי החברה הוירטואלים וקצת האמיתיים שלי נאלצו להתמתן) אבל מספקת, ומעבר לזה המון לימוד אישי ובניה עצמית. זאת לגמרי הייתה השנה שלי, לעצמי, ואני במקום הרבה יותר שליו ושלם. הצלחתי להגדיר את מה שבמשך שנים האמנתי בו ולא ידעתי לאיזו דרך לנתב. אז הצלחתי וגם קיבלתי כלים מפה ועד לסוף החיים:) זה באמת מטורף. אה ועוד משהו קטנטן, אני כבר לא ליאת. זה השינוי הכי משמעותי עבור הסביבה שלי, ולאו דווקא במעגל המשפחתי. אמא שלי רק פעם אחת קראה לי ככה וגם ברגע של בלבול אחרי ששמעה את המשיבון שלי. אגב יש למישהו מושג איך מוחקים אותו?! בכלל לא ידעצי שאני מוקלטת וזה סתם עושה לי פדיחות..


אז זה היה סיכום שנתי וגם הרבה מעבר לזה. דברים נסגרו ונסגרים ומי יתן יפתחו השאר.


רגוע עכשיו


שנה טובה, מתוקה ומבורכת לכולנו


אדל

נכתב על ידי , 13/9/2015 00:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 35

ICQ: 202271457 

תמונה




4,604

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאת :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאת :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)