לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Its all happening


* "מי היא פני-ליין אם לא מושא לתופעה חברתית כללית שהייתה נפוצה באותן שנים, ודעכה מאז. היא בעצם המיקרוקוסמוס, אם תרצו....." {Almost famous}

כינוי: 

בת: 43

ICQ: 293847677 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

מוזר


מישהו מהעבר או מההווה או מהעתיד, אני לא ממש בטוחה הזכיר לי את ישרא לפני יומיים

וזה מעלה בי נשכחות

משהו מהעבר, משהו מוזר

כבר יומיים אני מריצה סיפורים שלמים בראש, מקריאה אותם לעצמי מדף או מכתיבה לעצמי, אני לא ממש בטוחה

אז הייתי חייבת להיכנס ולבדוק

אם זה אמיתי

אם פעם הייתי פני ליין

אם פעם הייתי אני

ולקח לי לא מעט זמן לאתר את עצמי או את ההיא שחשבתי שהיא אני

חיפשתי בגוגל כמה דקות

ובסוף מצאתי

כמה שנים שכתובות שחור על גבי לבן עם פיה בכותרת

והפסל הקטן של הפיה הזו ארוז בתוך עיתון בתוך קופסא בתוך ארון שבמרפסת הקטנה שלי

בדירה שלי בתוך רמת אביב של פעם

והשלט הקטן שלידה "penny lane" ארוז גם הוא

או קבור במקום לא ידוע

והמספר המוזר ההוא ליד המילה "גיל"- גם אותו אני לא ממש מזהה

והתמונה

או, התמונה

כבר אין ספור חודשים שריאותיי לא גמעו מן הגמל הכתום

הידוע, האהוב, הנשכח

אני מביטה בעמוד הזה של הבחורה הזו שקראה לעצמה פני ליין

ומזהה את המוזיקה שהיא שומעת

ואפילו מזהה את התמונה מהסרט ההוא, נו, שפעם דיקלמתי

הכוכב הכחול

ותוהה

האם אני התחלפתי

או שמא בכלל זו הייתה פני ליין שהתחלפה והפכה להיות מי שאני היום?

אני נורא רוצה להיכנס ללינקים שבצד ולקרוא את הסיפורים שכתבתי

והבטן שלי מתהפכת עוד לפני הפיסקה הראשונה

ואני שוב תוהה

הפעם אם הכל היה אמיתי או שדמיינתי.

 

אני, פני, אני, היא.

נכתב על ידי , 22/5/2011 22:22  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נתיב ב-21/3/2016 23:40
 





29,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPenny_Lane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Penny_Lane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)