לקראת כניסתה של השנה החדשה החלטתי לשנות עיצוב.
בתמונת הכותרת יצירה מדהימה של אנדי וורהול, אמן מזרם הפופ-ארט.
במבט ראשון לא מבינים למה הוא התכוון, אבל העמדה והמשמעות שיש מאחורי היצירה זה מה שעושה את היצירה למה שהיא.
"אמן הפופ המפורסם והמוכר ביותר, המגיב לסביבתו האורבנית ולתהליכים הנרקמים בה. כרזות הפרסומת ברחוב, בעיתונות, ובטלוויזיה בוטאו באורח מתוחכם ביצירתו. וורהול העצים את נוכחות דימוייו ביצירתו באמצעות הכפלות ושכפולים.
בקבוקי קוקה קולה, 1962 מצוירים בדייקנות ודורשים מהצופה להתמקד בכל בקבוק - הם אינם אחידים מבחינת תכולתם. הדייקנות, העיצוב הנקי והקר, אפיינו יצירות אלו כפופיות. בקבוקי הקולה ריקים בחלקם, והמיכון המשוכלל מועמד פה באירוניה, כי בפס הייצור יש כנראה גם טעויות של מכונה ולא רק של אדם. העמדת אובייקט מסחרי בנאלי כיצירת אמנות והכפלתו הוא צמצום הפער בין המציאות לבין האמנות עד שכבר כלל אינו קיים."
There is no such thing as perfection.
דריה.