פעולת ערב:ערך:חברות ורעות,עזרה לזולת
מטרות:שיתוף פעולה בין החכניכים
ספור מסגרת-"אפקט הפסח",החניכות יעברו סדרת משימות הקשורות בסדר פסח,בסגנון אפק הפחד
מתודות:1.מכסים את עינייהן ומישהי מובילה אותן בטור.הן צריכות לממשכל מיני דברים מגעילים ומתוכם להוציא פיסות נייר
2.בתוך פיסות הנייר רשום כתב חידה אותו יצטרכו לפענח
3.מתחלקים ל2 קבוצות,ומקיימים תחרות על השאלון מן הכתב חידה(כל קבוצה שואלת את הקבוצה היריבה שלה)
4.אתגר כח,שתי הקבוצות מתחרות ב"עשיית"10 המכות
5.הקבוצות יקבלו מילה רבת אותיות ומתוכה יצטרכו לצור מילים הקשורות לפסח.(הקבוצה המנצחת של אתגר הכח תקבל תוסף זמן.
6.החניכות יכיינו שולחן לסדר פסח,השולחן היפה ביותר ייזכה לניקוד הרב ביותר.
סיכום:ולסיכום
נדון על שיתוף הפעולה שכביכול נוצר ביניהן על איך הן אינן היו מצליחות
לעבור את המשימות בלי זה.איך עזרה אחת לשניה תורמת בסיטואציות שונות
וכדומה.
משך הפעולה:שעה וחצי
ציוד:בוסים,סנדינות,בד מעפן
___________________________________________________________________________________________________________________________
הדרכות שטח:
ערך:הכרת השטח וידיע על החיי והצומח
מטרות:העשרת הילדים במידע חזירי בר ופרחים הנמצאים בסביבה.
פרחים-מידע אצל שני גלבוע.
חזירי בר:
http://www.snunit.k12.il/projects/nature/gever.html
___________________________________________
שליפים
1.תאמפה תאמפה,המפסידה שותה מים
2.טריווה בנושא חזירי בר ופרחים(בוחן את הידע שהופנם)
3.שאלון בנושא נחל כזיב
צ'ופרים:
בוקר של הנסיעה- אוטובוס לכל ילדה ובו נמצאות 6 החניכות.על האוטובוס מודבקת סוכריה ובה כתוב נסיעה מתוקה
ערב-פרה ועליה רשום לילה מוווווושלם+שוקולד פרה
בוקר-סוכריות גומי בצורת בייצת עין וכתוב בתאבון
צהריים-ציור של בקבוק ועליו רשום לא לשכוח שזקוקים למים
את שאר הפעולות/הדרכות נשלח מחר.תודה על ההבנה ולילה טוב.
נ.ב:
1.מזאת אומרת פעולת אוטובוסופעולת דרך?
[email protected]