לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לא אכפת לי וזה... O.O

כינוי:  ADI HA?

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

בוקר טוב משהו?


:S:S:S:S:S:S:S:S

טוב אחי.

ואיי איזה תקופה יבשה.. >_>

הכל כזה משעמם למרות שהשביתה הזאת באה לי הכי בטוב בארץ..הכל יבש -_-.

יעני אין לי כבר למה לטרוח לצאת בערב וכאלה כי פשוט אין אפחד בחוץ >_>

יעני יש אבל לא מעניינים.

אתמול אני ולאו היינו מתחת לבית הישן שלה והתחלנו להיזכר בפווול דברים מהחופש וזה היה כזה חסר.

ואיי החופש באמת היה אחד הטובים ובא לי שוב.

ועכשיו כ''כ משעמםםםםםםם !!!11

ובלי לאורה עכשיו ניראלי שהייתי מתאבדת.

רציני מה אני יעשה בלעדייה ?!?!#$#

חחחחח פור אבר אנ אבר עד לקבר ומעבר!!11

אני חייה בערך ככה

קמה בצהריים ככה..יושבת כל היום מול הטלוויזיה ומול המחשב יוצאת חוזרת הבייתה בלילה יושבת עד הבוקר ורואה פרקים חוזרים של טלנובלה בע''מ והולכת לישון.

ככה פשוט כלללללל הזמן זה משגע אותי.

לא בא לי בצפר אבל גם לא בא לי את התקופה המשעממת הזאת.

טוב אין לי כח להמשיך עם החפירות.

והבלוג הזה כזהההההההה מיותר.

טוב לא משנה ביי.

 

 

como poder recuperar tu amor
cómo sacar la tristeza de mi corazón
mi mundo solo gira por ti...

cómo sanar este profundo dolor
siento correr por mis venas, tu respiración

estoy tan conectada a ti
que hasta en mis sueños te veo
sin ti yo me muero...

y este corazón que te robaste
cuando te marchaste
tu te marchaste con mis besos
con mis besos y mis sueños

y este corazón esta latiendo
cada vez más lento
y estoy sintiendo en mis adentros
como el fuego no se apagó...

cómo calmar esta profunda obsesión
cómo le explico a mi alma que se terminó
me estoy volviendo loco por ti...
hasta en mis sueños te veo,sin ti yo me muero
...

חחחח סתם כי בא לי (:

נכתב על ידי ADI HA? , 17/10/2007 14:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,544
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לADI HA? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ADI HA? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)