לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לא אכפת לי וזה... O.O

כינוי:  ADI HA?

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

פוסט תלונות סטייל עדי דה קווין .


תמיד יש לי בעיה עם איך להתחיל פוסטים אז אני מתחילה אותם ב"טוב אחי"

טוב אז עדיין משעמם לי בצורה לא הגיונית..באמת שזה לא הגיוני!!!!!!

ואני מתגעגעת למיליון אנשיםםםםםם

רוב השבוע הזה הייתי תקועה בבית מכל מיני סיבות ואם יצאתי זה היה מידי פעם לעשן או לאיזה שעה סתם סיבוב..

קיצר בזבוז זמן אחושלינג יעני..

והביאו המורדים לויאודי!! אז כל מי שיש לו יס שיאכלו קקי עם שילשול משולשל כי אתם לא יכולים לראות המורדים ואנחנו כן חעחעחע D:

אז מה שעשיתי רוב השבוע הזה היה בעיקרון לשבת מול הטלוויזיה ולראות המורדים/טלנובלה בע''מ/דרייק וג'וש/לא נהדרת וכ'ו וכ'ו .

ועזבו את זה שכלל השעון שלי נידפק יעני..אני הולכת לישון כמעט כל יום ב11 בבוקר וקמה ב8 בערב ! באמא שלי אני מרגישה כמו ערפד .

והיום הייתי בחתונה של בן דוד שלי.

והיה שם מלצר כזהההההה שווה O.O

תקעתי בו כל הזמן מבטים >_> עד שנפל לו המגש והתפוצצתי מצחוק והוא שם לב ~_~ טוב מה אכפת לי .

ומחר יום שישי !

ויש לי בית ריק לשישי שבת חעחעחע אבל בכל מיקרה אני יצא ולא ישאר בבית כמו חסרת חברים .

 

- מעבר לנושא אחר -

 

אני אוהבת אותו

אני אוהבת אותו

אני אוהבת אותו

אני אוהבת אותו

אני אוהבת אותו

אני אוהבת אותו !#####

 

אני כ''כ מתגעגעת אליו וכ''כ רוצה אותו בחזרה )=

ואני יודעת שלא צריך לפתח ציפיות וכאלה אבל אני מגיעה למצבים שאני כבר מדמיינת שאנחנו נחזור ובטוחה בזה .

וגם אחרי שחזרנו לדבר אז שוב הבנתי איך אני אוהבת אותו .

והבנתי שחיים בלעדיו הם לא חיים .

וכוסאמא של העולם !!!!!!!!!!!!!!

אני שונאת את זה.

שונאת שונאת שונאת .

 

 

3>

נכתב על ידי ADI HA? , 26/10/2007 01:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,544
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לADI HA? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ADI HA? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)