לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

אז מה, חופש?


האמת שלא, לא ממש.
לא מרגיש ככה לפחות.
ישר מהבגרות האחרונה נחתתי בעבודה.
8 וחצי שעות ביום, לקום בשבע בבוקר..
ממש כמו בצפר, רק שבמקום ללמוד אני יושב במזגן ומשחק 'נקמת המחוננים' באתר התכנית או מצייר.
(להלן; מוצג א')

(צריכים לתת לי את תואר 'עובד החודש'. תראו כמה אני חרוץ!)
חוץ מזה, אין לי ממש הרגשה של חופש.
עוד לא דפקתי את הראש באמת, כפי שמתאים לי בחופשים.
הקיא היחיד שיצא ממני זה ממש לא בגלל אלכוהול - אני חולה כבר שלושה ימים.
(בקיץ. חולה. תענוג.)
עוד לא נסעתי לשום מקום, עוד לא ישנתי מחוץ לבית חוץ מהר-אדר.
סתם, לא מרגיש חופש.
כלכך מבוזבז.
אני רוצה רישיון.
אני צריך רישיון.
אני כלכך מתגעגע, אוף. עבודה מזדיינת.


טוב, אם אני אמשיך להתבכיין לא נגיע לשום מקום.
שלשום התחילה לי המחלה. אתם יודעים, חום, קיא, סחרחורות, בחילות, כאבי ראש.
(אולי אני בהריון?)
אז הלכתי לישון בשישי בערב ולא ממש יצאתי חוץ מלהפגש עם מאי,
וכשקמתי הרגשתי טוב יותר, אז איך שפקחתי את העיניים בשבת בבוקר, היו לי ביד מחצלת, אצות, דגים, סרטנים, ירקות מסוגים שונים, ומנגו. (הוא לא ירק!)
אז התחלתי לגלגל.
(להלן; מוצגים ב' ו-ג')

חוץ מאיזה 5 רולים (8 חתיכות בערך), הכל מעשה ידי. (:
278 חתיכות, אם אני זוכר נכון. משהו כזה, נו.

פוטומאקי עם סרטן! (וסלמון וגזר ובצל ירוק ומלפפון וגבינה.) אחח, אני כשרון אני.
אז איך שקמתי גילגלתי סושי,
ובערב באו המון אורחים (חברים של ההורים) ונאכל כל הסושי,
ואז יצאתי לשבת עם ענבר, ואז חזרנו אליי ואכלנו ארוחת לילה, ויצאנו שוב וישבנו עם מאי,
וחזרתי הביתה ו... בום! הקאתי. בום! דם מהאף. בום! נפלתי במדרגות. בום! חזר הכאב ראש, הסחרחורות, הבחילה.
אז יש לי תור לרופא עוד שעה וחצי בערך, ונקווה שזה רק וירוס. אני אופטימי. (לא.)
אני אחיה. (?)


יאללה,
חופש נעים שיהיה לכם.
(כרגע לא נראה כאילו לי יהיה.)
(להלן; מוצג ד')

(לא יודע למה חשבתי שאני אצליח לנגן עם ארבעה מיתרים. נו טוב. D:)
נכתב על ידי , 20/7/2008 12:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Kleo ב-22/7/2008 18:10
 



טיפש.


מתגעגע.
נכתב על ידי , 11/7/2008 01:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,788

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למר ק'. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מר ק'. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)