Avatarכינוי:  לטאה (:

וואי איזה סופשבוע לפאאאנים D:

אוףףף שעה עידכנתי והכל נמחק :(

אז ביום חמישי ביקשתי מההורים שיסעו לאנשהו כדי שיהיה לי בית ריק (:

אז התקשרתי לבית דגנים, לאמירוש -מחולון-, ולבנות שיש לי בית ריק שיבואו ..

אז שישי בערב כולם הגיעוו.. בהתחלה אמירוש ורפאל, אחר כך קארינוש ונעמה ואז אביטל ורזוש ואחר כך כל הבנות ((:

היה כיףף כולם שיחקו פינג פונג חחח ואז הזמנו פיצה וראינו סרט - לא משהו ><

כולנו פרשנו באמצע חח

אחר כך סתם היינו בחדר, שמענו מוזיקה, התחרפנתי כרגיל, רפאל רקד לנו -וואי איזה יפה!- , דחפו אותי מהמיטה חחח אז נפלתי ><

קיצר היה ממש כיף (:

הלכנו לישון ובהתחלה היינו קארין רפאל אני ואמיר *לפי הסדר* במיטה שלי הלכנו לישון חחח והיה מצחיק וחם בטירוף ואחר כך רפאל הלך לישון בסלון כי לא היה לא נוח XD

חחח התכפנו [מלשון כפיות] והתמזלגנו [מלשון מזלגות] חחחח

כשקמתי הלכתי להתקלח חח והבנים התלוננו שהשיער שלי רטוב :D

ורפאל ואמיר הלכו לישון עוד הפעם ..

בבוקר הכנתי פנקייקים והיה טעים נראה לי חח תביעו דעתכם..

אחר כך סתםם המשכנו לא-לעשות-כלום ואז סידרנוו ניקינו נעמצ'וק החאמודה שטפה כלים במקומי - נעם תודה3>

אממ רפאל חזר הביתה...

ראינו סרט "מה שקורה בווגאס" והיה נחמד חחח אמיר עוד הפעם נרדם, והתעורר כשנגמר הסרט ..

סרט אחלה  אבל הסוף צפוי ><

זהו סתם אחר כך ההורים שלי חזרו והיינו בחדר מלא זמן ואז החלטנו שנתחיל ללכת לכיוון התחנה..

אז קארין עברה רגע בבית והשאירה את הדברים ואז הלכנו לתחנה וחיכינו לאוטובוס של הבנים (:

וזהו הם הלכו והיה עצוב חחח ואז אמא התקשרה שהבית מבולגן ושאני יחזור לסדר ...

ובסוף חזרתי והכל היה נקי רק כמה כלים לשטוף בכיור חחח

זהו הייתי כמה דקות במחשב והלכתי לישון ב9 וחצי ... כי הייתי מתה מעייפות אחרי שלא ישנתי בלילה, וקמתי היום ב12 חחח משמע 14 וחצי שעות שינה :D

זהוו... היה לי ממש כיף ואני שמחה שבאתם!

מחר קורס משצים והכי לא בא לי לצאת אבל אין מה לעשות ... יהיה טוב אני מקווה J

נתראה עוד שבועיים :P

אחרי הקורס יש לי עוד מלא דברים להספיק ! לנסוע ליפעתי, לאמיר, אולי שוב למצפה, לדודה שלי ועוד מללללא דברים :D

שיהיו אחלה שבועיים לכולם, שלחו סמסים זה יעשה לי טוב (:

אוהבת 3>

נכתב על ידי לטאה (: , 13/7/2008 13:15
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט

יםםםם (:

ואי איך אין לי כוח לעדכן בזמן האחרון [כמו ששמתם לב ..]

אז לא זוכרת מה עשיתי בשבוע האחרוןן אם לא היה משהו מעניין לא פלא שלא עידכנתי ..

אז אתמול היינו בים : קארין ענבל קרן נעמה נעם ירדן רז אמיר ואני (:

פגשנו שם את דניאל גנון ושי זינגפר P:

מאז שהגעתי ועד שהלכתי לא הפסקתי לשחק מטקות [בעצם הפסקתי, כשקארין רצתה את המטקות שלה בחזרה חחחח]

אז קמתי הבוקר וכל הגוף שלי תפוס וכואבת לי הרגל ממש ממש וזה לא נעים \\:

קיצר שיחקתי רוב הזמן עם רז... הוא טואוווב D:

מלא פעמים אנשים אחרים הביאו לי את הכדור אבל בד"כ רצתי להביא אותו ..

אבל אני לא כועסת עליו כי גם הוא היה צריך לרוץ להביא אותו XD

היה לידינו איזה זקן חרמן כל פעם התחרמן על מישהי אחרת ומרח לה שמן שיזוף :|

והוא רצה למרוח לי שיילך להזדיין !

אחרי זה באה איזה מישהי שסביר להניח שהיא אישתו, והוא התחיל למרוח עליה טוב שלא... מעל מתחת בפנים בחוץ ...

נחסוך לכם שאר פרטים ....

היו אנשים מוזרים שבאו לדבר איתי והיה אחד שכל פעם הכדור עף אליו והכדור שלו עף אליי אז עשינו החלפות XD

ואי היו אנשים כאלה יפיםםם רק חבל שהם מחו"לD:

קיצר היה ממש כיף צריך לעשות את זה שווב (:

חזרתי הביתה באיזה 10, התקלחתי אכלתי והייתי טיפה על המחשב.. והלכתי לישון D:

הבוקר, יותר נכון צהריים, הלכתי למספרה לקחת את המשכורת שלי D:

וקיבלתי פחות ממה שהייתי אמורה לקבל כי הוא קמצןןן והוא התחיל להמציא תירוצים למה לא מגיע לי יותר ><

אז קיבלתי רק 410 שקל ..

אחרי זה הלכתי לקארין וישבנו קצת מתחת לבית שלה היה כיףף (:

ואז הלכתי הביתה לאכול ואחר כך הלכתי לקניון לפגוש את האביבניקים ואת ניצן אמיר וצ'וצ' שבדיוק הגיעו (:

פגשתי עוד ילדים בקניון ועזרנו לעדי לבחור איזה חולצה לקנות אבל לא יודעת מה היא קנתה בסוף ..

אממ אחרי זה הלכתי עם אמא לשילת להחליף בגדים שהיא קנתה לי כי לא אהבתי ><

יאללה אני הולכת להתקלח ולאכול משהוו ואז אני יוצאת (:

שבוע טוב לכוווולם

נכתב על ידי לטאה (: , 8/7/2008 20:02
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט

כמו שהבטחתי - עדכון D:

טוב אז נתחיל מיום חמישי כי זה היום האחרון שאני זוכרת חחחח

אז בחמישי עשיתי פן והסתפרתי... (:

חזרתי הביתה מהעבודה, התקלחתי וסבא וסבתא באו..

הלכנו למסיבת סיום של אח שלי והיה ממש נחמד חחח עשינו מלא בלאגן ושטויות והבנים טחנו D:

אחר כך הלכנו לרעות והייתה אחלה מסיבה רק שאיזה שכן מניאק הזמין משטרה אז הדיג'יי קיבל קנס ונגמרה המסיבה...

הביאו פיצות ענקיות כאלה והיה טעים חחח

אחר כך סתם ישבנו בכיכר איזה שעה ומשהו וחיכינו למונית שתבוא ן\ועד שהיא באה התחלנו להתווכח מי יעלה עליה חחחח

הגענו לסולומון ומשם גלוש ליווה אותי הביתה חחח שנינו מסטולים לגמרי התחלנו ללכת עקום XD

סתם חחחח

חזרתי ב4 ומשהו הביתה, הלכתי לישון והעירו אותי ב9 כי סבא וסבתא רצו לראות אותי קצת לפני שהם נוסעים הביתה ..

קיצר בקושי ישנתי בלילה ><

אחרי זה ב1 נראה לי היינו בתחנת רכבת נסענו למצפה אביב לחגוג לדקלוש הכוסית יומולדת!

היה ממש ממש כיף ...

הרכבת היה נחמד חחח היו איתנו אנשים מוזרים ביותר XD

הגענו לקחנו מונית למצפה ושם היינו במועדון נוער עם האביבניקים ואז התחלקנו לבתים...

דניאל דניאל גל מיכל ואני הלכנו לגופצ'ר וראינו את גל ב"מזוודות" איזה צירוף מקרים פשוט לא ייאמן חחחח בדיוק גל סיםרה לנו שהיא השתתפה פעם בתכנית ובדיוק היא שודרהD:

אחר כך סתם ראינו קצת טלוויזיה ונרדמתי חחח מה לעשות הייתי עייפה!!

ואז התארגנו והלכנו למועדון נוער ואז כולם הגיעו והייתה אחלה מסיבה רק שהדיג'יי המניאק הלך מוקדם מידי

אבל לא נורא היה ממש ממש כיףף התחרפנו לגמרי כאבו לי הרגליים כלכך והסתובבתי יחפה וכולם טיפטפו עליי שוקולד כי היה מפל שוקולד והוא היה בדיוק לידי ..

קיצר עשינו מלא בלאגן ואז כמה ילדים ניקו קצת ובנתיים היה סטלה על המזרונים והתחילו לנגןן וזה

והקדישו לי שני שירים בגיטרה XD

קיצר הלכנו לישון באיזה 4 ושוב פעם בקושי ישנתי ... הייתי מחורפנת לגמרי וכל שניה התעוררתי כי היו זבובים ><

אחרי זה ישבנו בחדר אחר וניצני ושני נראה לי ניקו את החדר הגדול יותר ואז התחלקנו לבתים והפעם הלכתי לשאני החמודהD:

ואכלנו אוכל מה זה טעיםםם שאני תמסרי לאמא שלך שהיה טעים חחחח

וגילינו שאמא של שאני התאהבה בטוח XD

קיצר אחרי זה הלכנו לישון קצת חח כי היינו מתים מעייפות...

עלינו בחזרה למועדון נוער והיינו שם קצת ואז היינו רעבים אז אמא של שני איזה מלכה הכינה לנו סנדביצ'יםםם כפרעליה !

ואז עלינו לרכבת ואכלנו את הסנדביצ'ים חחחח ושבו איבד את הכרטיס אז תרמנו כל אחד שני דקל כדי לקנות לו אחד חדש אבל הוא לא רצה לקחת תכסף .. כמה שבו מצידו XD

הקמנו מחנה ברכבת חחחח כולם עם שקי שינה רדומים לגמרי חצי מסטולים כולם עושים בלאגןן שומעים מוזיקה וזה ..

אנשים שעברו התחילו לצחוק עלינו חחחחח באה אלי איזה אישה ראתה שאני כולי ישנה על טל (או שחר לא זוכרת כבר חח) והיא כזה "נחמד לך!!" ואני כולי ישנה כזה "כןן..."

קיצר הגענו לתחנה ואיזה סבתא'לה מסכנה פיספסה את התחנה שלה אז היא הייתה צריכה לחכות בתחנה ..

הגעתי הביתה התקלחתי והלכתי לישון חחח

לא עבדתי אתמול ונפגשתי עם ענבלי בסולומון והיה ממש כיף היינו שם עד שאבא שלה בא לקחת אותה ..

ענבלי היה כיףףף [אהממ כפרעליוו] (:

והיום הייתי עם שני בסולומון כי מזמן לא ראיתי אותה ..

ואחר כך הגעתי הביתה ובערב הלכתי עם קארין לסולומון חח אבל בקושי היינו שם כי היא הייתה צריכה ללכת ובדיוק ניב התקשר אליי שהוא בא לאסוף אותי והולכים לישפרו (:

אז הלכנו והיינו בבורגר כמובן איך אפשר שלא ... וכל שניה באו לצעוק עלינו כי עשינו בלאגן ><

ואחר כך הלכנו לבאולינג וגם שם עשינו פול בלאגן אבל הפעם היו נחמדים ולא העיפו אותנו חחח

ואז חיכינו לאוטובוס איזה שעה וקצת אבל הוא לא הגיע ולא היה לנו איך לחזור כי היינו 5 ומישהו היה נדפק אם חוזרים במונית.. ואבא לא ענה לי בטלפון אז חשבנו שנמות שם!

סתם חחחח

בסוף אבא של עדי בא והחזיר אותנו ובדרך ראיתי אותו *סמיילימאוהב* ...

עכשיו אני אלך לישון בהרגשה טובהD:

טוב הבטחתי שאני יחפור וקיימתי!

אז עכשיו אני רוצה לראות מלא מלא מלא תגובות ((:

לילה טוב לכם חלומות פז 3>

נכתב על ידי לטאה (: , 1/7/2008 01:20
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט