לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  deann

בת: 36

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

טוב. פשוט טוב.


החיים חזרו לחייך אלי.

היום כבר טיילתי את דרכי החוצה מבסיס מטכ"ל 128 המקולל.. אין מאושרת ממני בעולם.

יום ראשון אני בבסיס החדש. כיף חיים.

 

אני צריכה לכתוב ספר על החיים שלי. אני באמת חייבת.

 

wake me up when september (08) ends..

צעירה שכמותי :]

נכתב על ידי deann , 29/8/2007 01:31  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





15,141
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdeann אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על deann ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)