לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Kiss Me I'm Contagious



Avatarכינוי:  Idan Muffin™

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

Lipstick Lullabies


וואו לא הייתי פה אממ, מספיק זמן כדי להגיד שדי התגעגעתי..

אז אני הייתי בסדר גמור ואני בטוחה שגם אתם,

את החופש הזה שעודמעט עומד להיגמר אפשר לסכם בכמה מילים,

כייף, מדהים והכי חשוב, משחרר.

הייתי במשלחת לפולין ובמקום לפרט יותר מדיי אני פשוט אגיד שזה לא משהו שכדאי לכם לפספס,

אני חושבת שהכל באמת מתחיל לחלחל אליכם ברגע שרואים את זה מול העיניים והיה מדהים, באמת מדהים!

נון סטופ מיוזיק היה בנזונהההה, ליידי גהגה הייתה מלכה וקייזר היו מעולים ועמדתי שורה ראשונה אעהאעה!!@$%^)&^^#$%

*החופש הזה היה הזדמנות מצוינת לחזק קשרים (ואני כ"כ אוהבת את זה)*

עכשיו מנצלים את הרגעים האחרונים, לקחת עוד שאיפה אחת של חופש לפני שחוזרים לשגרה,

כיתה י"א, אני לא חושבת שהולך להיות כ"כ קל השנה, אבל נעבור גם את זה.

המפ האמת שישלי ספק גדול מאוד אם אני אמשיך להיות פעילה בתנועה השנה אבל נראה כבר..

*עבדתי המווווון בזמן האחרון, עליתי על כל הציפיות שלי ובכללי עוברת עליי תקופה ממש טובה עכשיו.

זהו אני חושבת,

שיהיה לכם אחלה של יום [:

 




אוהו כמה זמן לא שמעתי את השיר הזה אבל משום מה,
הוא תמיד גורם לי לחייך, החלטתי לחלוק:

נכתב על ידי Idan Muffin™ , 27/8/2009 19:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,228
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIdan Muffin™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Idan Muffin™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)