לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהבה נכזבת.


אהבה נכזבת יש רק אחת.

Avatarכינוי:  ,לא מדהימה

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

כבר לא אותו בנאדם.


"Day and night im always by your side
cause I know for sure my love is real my feelings pure
so take a try don't need to ask me why
cause i know it's true, I'm still in love with you."

 

כבר לא אותו בנאדם שהכרתי, או מכירה..

הכל השתנה.

אני כותבת לך את המכתב הזה, בתקווה שתקרא אותו. בתקווה שיהיה לך איכפת בכלל.

"זה מדהים איך בנאדם אחד יכול לשנות חיים שלמים". רק עכשיו אני מאמינה למשפט הזה.

איך שינית אותי. את כולי.. גרמת לי לעשות דברים, שפעם בחיים לא חשבתי שאני אי פעם יעיז לעשות.

ולמה? כי אתה אחד ה"שווים" באיזור? כי אתה חלום של כל בת?

אז כן, השגתי אותך.. או יותר נכון אתה אותי. לצערי.

אתה היית הטעות של החיים שלי. את ששינית אותם, כן אתה, שאין לילה שלא עובר בדמעות, בבכי..

 

אבל כבר העצב הזה? הוא לא משנה. העצב הזה? כבר הפך להרגל.

הרגל שמתמשך שנה שלמה. הרגל, שאין יום שאני לא קמה בהרגשה שאני רוצה למות.

אחרי שמגלים מי אתה, אחרי שבת עוברת איתך מערכת יחסים, רק אז? היא מגלה כמה אתה א פ ס.

כמה לא היית שווה כלום שעשיתי. כלום פשוט ככה.

 

אני עזבתי, לא פרשתי כנפיים. כי אני לא מלאך, למרות שהיית נוהג לקרוא לי ככה.

הרמתי ידיים, ממש ככה. למרות שאמרת שרק פחדנים עושים את זה.

 

אני ממשיכה עכשיו. בלעדייך.

ומנסהלהתגבר על כל הפחד והכאב הזה שעברתי שנה שלמה.

 

____________

 

לא יודעת איך להתמודד עם זה יותר,

פסיכולוגית, עזרה מחברות, עזרה מיועצות.. הכל. השנה הזאת פשוט לא עוברת. כל השנה של הסבל הזה.

איך מתמודדים עם זה דבר?

פתחתי בקלפים, הקלפים אמרו שאני בדרך הנכונה. אבל אני לא מאמינה בזה.

אני מאמינה, שהזמן יעשה את שלו.

 

או ככה חשבתי.

 

חדשות מסעירות, ישלי פרו.

ואינלי מושג איך :S

אבל היי, פרו

נכתב על ידי ,לא מדהימה , 17/1/2008 21:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,284
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל,לא מדהימה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ,לא מדהימה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)