לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lihi's Blog =)


הא? תיאור? מה תיאור? פפיפ תיכנסו וזהו.

כינוי: 

בת: 32

ICQ: 216695824 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

מחנה קיץ+שיבוצים=|


 

כןכן,

זה עבר.

הכללל מאוחריינו כבר!

אז אני אתחיל במחנ"ק.

 

היה פשוט כככככככייייייייייייייייייייייףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!!!!!

 

למרות שהיינו שם 10 ימים.והתלכלכנו ומתו מחום והתגעגענו הביתה.

היה כיף!.

התחברנו עם האנשים משכב"ג ובנינו מבנים הכייייייי יפים בהנהגה!![ולא אכפת לי מה השופטים אומרים!]

והתחברנו גם קצת עם חניכים

והכי חשוב- נהנינו!!!!

 

הראל אימפריה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

*תמונות בהמשך.שערן יחזור מאילת ויעזור ליXD*

 

ועכשיו....

 

 

ש-י-ב-ו-צ-י-ם!!

זהו, גורלנו לשנה הבאה כבר ידוע.

ואני שמחה!!! יש לי צוות מדהההיייםםם וגדוד של חמודייםםם והולכת להיות שנה הכי הכי הכי בעולם!!!!

 

-צוות אדיר 2007-2008 שולללללטט!!!!-

 

וזהו עכשיו אני חזורת לישוןXD.

לילה טוב:)

 

ובהצלחה לכל הצוותים שנה הבאה!!!!33>

נכתב על ידי , 6/8/2007 11:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תים ב-9/8/2007 20:51



3,903
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLiHi=) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LiHi=) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)