לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מוישה


כינוי:  grooovy

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2005

עברה שנה


והרבה השתנה...אני כבר ממש לא רוצה את ההוא...אני רואה אותו פעם ב... אבל זה לא כמו פעם

ורק עכשיו שקראתי את זה בכלל נזכרתי שהרגשתי ככה

זה מוזר קצת...

בכל מקרה עדיין לא היה לי קשר רציני עם מישהו

היו דווקא כן ניסיונות...פה ושם...אבל לא שום דבר רציני

התבגרתי ודי התקדמתי

בשבוע האחרון אני לא ממש עם חברים אני מנסה לעבוד כמה שיותר להרוויח קצת כסף

אין לי גם ממש מישהו על הכוונת חוץמכל מיני פנטזיות פה ושם

אני די בטוחה בעצמי בכל מה שקשור ל האם בנים רוצים אותי פשוט אין לי אומץ לעשות צעד

זה די מורכב

ואני שונאת את עצמי על זה

בחודשיים האחרונים החבר הכי טוב שלי שהיה מאוהב בי בערך שנה התאהב פתאום במישהי אחרת...אז בהתחלה זה היה הקלה אבל עכשיו זה נהיה מעצבן כי הוא מעדיף אותה ואני נשארת לבד....זה מבאס כי אני מרגישה שאין לי אףאחד אחר

ועכשיו גם הוא מתרחק

אני גם מרחיקה אותו כי אני רוצה שיהיה לו אכפת

כן...גם זה מצב קצת מורכב

חוץ ממנו הייתי בקשר עם איזה אחד מאז פסח אבל זה בסוף לא הלך

סתם אגואיסט מתלהב

אני לא יודת מה הוא רצה מהקשר הזה או מה הוא חשב עלי....אבל היה קטע שאני ממש רציתי להיות איתו

וחשבתי שבאמת נהיה יחד

זה היה סערה אחת גדולה של מסרים כפולים והוא בלבל אותי

עכשיו זה עבר לי ולא דיברתי איתו כבר חודש

אני אמורה לראות אותו עוד חודש באיזה ארוע...אז נראה מה יהיה שם

קצת מפדח אבל בא לי

להתעלם ממנו

ולהראות לו שאני יותר שווה ממה שהוא חשב שאני שהוא יכול לדרוך עליי

אפס

אני כן מקווה לפגוש מישהו

שם נחמד וגם נראה טוב

הקטע שלפעמים אם הוא גם נחמד וגם נראה טוב אני נבהלת ומבריחה אותו...

חחח לא ממש מושלמת הא?!

עדיין יש לי תקווה שאני אפגוש מישהו ואעשה איתו דברים שאני כבר מתה לעשות...גם נפשית גם פיזית

מה לעשות שאףפעם לא היה לי קשר רציני.....

עד הפעם הבאה

נכתב על ידי grooovy , 7/7/2005 14:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





153
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgrooovy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על grooovy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)