לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the story of my life


טוב.. בבלוג כמו כל הבלוגים אני יספר על חיי היום יום שלי ..ועוד מלא מלא דברים מעניינים אז כדי לכם להיכנס .. יאללהה בייי ....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

חזרתתיי...


אתמול בערך בארבע בצהריים נחתתי  הייתי  בגרמניה  והולנד במחנה אימונים למי שלא  יודע היה ממש  כיף.. הייתי  שם בלונאפרק ענק ואפילו .. חח .. אני לא  מאמין על עצמי  שכמה חברים מהקבוצה  הכריחו אותי  לעלות על מתקן עם שני לופים מפחידים .. פחדתי אבל בסך הכל היה כיף בתור  פחדן [= כל יום היינו צריכים לקום בשבע  בבוקר /= שזה היה ממש  מבאס .. אבל לא נורא ..

קניתי שם כמה  דברים יפים חולצה כובע ונעליים ... בקיצר היה ממש כיף וטוב שהיה, התגעגתי לארץ .. כי שם זה ממש לא כמו פה ..   ת'אמתשחזרתי אני מרגיש  הרגשה לא  כל כך טובה של ריקנות כזאת כאילו  אין כבר מה לעשות עם החיים האלה .. החופש דיי משעמם בלי שום קשר לזה שטסתי לשבוע .. אבל עדיין אני לא רוצה להשמע  מפונק .. פשוט זה ככה. ריקני ומשעמם.

 שחזרתי ממש  ציפיתי מימישו למשהו אבל בסוף התבאסתי ממנו אבל.. לא נורא  .. אני אתגבר.. עד כאן .. תגיבוו בבקשה ו.......ביי..

נכתב על ידי , 7/8/2007 00:08  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שחר..3> ב-1/9/2007 22:46



כינוי: 

בן: 29

ICQ: 275013383 

תמונה




1,780
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!@#$CrazY Devil‎ !@#$ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !@#$CrazY Devil‎ !@#$ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)