לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הסלע האדום


"הלו גברת, זה תוצרת הנגב! סחורה דה-לוקס"

כינוי: 

בן: 50





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2011

היא גדולה, היא גדולה


סוף-סוף גילתה העיתונות הארצית את כוחה של הפועל באר-שבע. "ברוכה הבאה לארבע הגדולות", הידהדה השבוע כותרת בשער ספורט מעריב (11.7.11). ככה יעשה למועדון שמוכר 2,853 מנויים ומקדים את בית"ר ירושלים, על-פי הנתונים הרשמיים של ההתאחדות לכדורגל.

 

במה זכינו? בספורט הרי אין ואקום. גם בתקשורת. בית"ר שוקעת, זה הזמן לחפש יעד אטרקטיבי חדש. מה שעוד לא הבינו שם בקרליבך הוא שאם בעונה עגמומית מגיעה הפועל באר-שבע בקלות יחסית לנתונים מרשימים כל-כך, מה יהיה כשתהיה פה, בטעות, קבוצה לאליפות?



לגיליון זה (צריך להיות) מצורף זר פרחים (לאריגיא ברגר)

 

מצטלמים באהבה

השבוע נתקלתי בשלט חוצות: רכישת מנוי להפועל באר-שבע. בנסיעה חטופה לקח לי שניה וחצי לזהות את אביתר אילוז נועץ בי מבט. אחרי שהשלט כבר היה מאחורי שיחזרתי פרצופים והנחתי שהבלונדיני מימין הוא כנראה עודד גביש. את השניים האחרים, מודה, לא זיהיתי.

 

התקשרתי לברר. ובכן, בואו נקווה שיוסף אבולבן מהנוער ומרצ'ין צ'באיי הפולני (שוער בחולצת שחקן) לא יגלו בדיעבד שזו היתה פסגת הקריירה שלהם בהפועל באר-שבע, להתנוסס על גבי שלט חוצות. פעם היה צריך להיות מינימום סתיו אלימלך כדי לזכות בכבוד הזה.



אני מהוועד (אז תארגן לי הנחה). גם אני. ואני. ואני. ואני. ואני

 

החברה הגיאוגרפית

ערב צאתה של הפועל באר-שבע לפולין ניסיתי למפות את היסטוריית יציאת הקבוצה למחנות אימון טרום עונתיים. לפני הכל, שני דגשים: ראשית, לא מדובר ברשימה מלאה אלא רק בנתונים שבידי ולהם סימוכין בכתובים. שנית, מסעות לצורכי משחקים או צ'ופרים לא נספרו.

זו רשימת הקייצים שבה עברו כוחותינו במחנות אימון מפרכים, כולל בארץ (אשמח לעדכונים ותוספות): 

 

1970 - רומניה
1971 - רומניה
1972 - רומניה
1973 - קרית-שמונה+צפת
1975 - הולנד
1978 - רומניה
1979 - רומניה
1980 - כפר בלום
1982 - הכפר הירוק
1983 - גרמניה
1984 - הולנד
1985 - מכון וינגייט
1987 - גרמניה
1988 - אוסטריה
1989 - יוגוסלביה
1990 - רומניה
1991 - גרמניה
1992 - גרמניה
1993 - רומניה
1994 - רומניה
1995 - הולנד
1996 - אוסטריה
1998 - הולנד
2001 - בלגיה
2002 - בלגיה
2003 - אוסטריה
2004 - אוסטריה
2005 - בולגריה
2006 - בולגריה
2007 - בולגריה
2008 - הולנד
2009 - גרמניה
2010 - אוסטריה

2011 - פולין

 

סיכום:

רומניה - 8

גרמניה - 5

הולנד - 5

אוסטריה -  5

בולגריה - 3

בלגיה - 2

יוגוסלביה - 1
פולין - 1

 

פיזור מחנות אימון הפועל באר-שבע. כולל הופעות של זיזי טריפו?

 

ספר

קבלו הצצה ראשונה לספרו החדש של אריה רפפורט, "ההיסטוריון". אמור לצאת לאור לקראת החגים ולכלול פרקי המשך ל"40 שנות ספורט בנגב" (שפורסם ב-1988) המבוססים על טוריו ב"כל-בי" בשנה האחרונה. אני הזמנתי עותק.



נדבך חשוב במורשת. פרק מספרו החדש של אריה רפפורט

   

סרט

לא מזמן יצא לי לראות את "יציע הקמצנים", סרט ספורט ישראלי קצר עם אמירה חברתית/פוליטית מעניינת סביב משחק של מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות. זה לא על שער 2 בוסרמיל, אבל מומלץ בחום.

 

שיר

מי ששאל את עצמו למה האיחוד בכדורסל הבאר-שבעי בוצע בשלב זה רק בחלקו, שילחץ כאן. שמעתי השבוע ברדיו ומיד קלטתי. זו הסיבה, פשוטה כמשמעה. תודה לעלמה זוהר הנפלאה.

נכתב על ידי , 16/7/2011 19:53  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאייל חטב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אייל חטב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)