לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

L is for dangerous


What the fucking fuck?

כינוי: 

בת: 29

ICQ: 230555703 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2011



כי דה בלק קיס זה מה שאני שומעת עכשיו אז תשמעו גם אתם.

לא,ברצינות,תשמעו גם אתם.


ושוב אני כאן.קשה לי להאמין,לרוב אני לא מתמידה בדברים שאני מתחילה והם נשארים עזובים ומתים שאגע בהם מחדש.

כמה דברים התחלתי ולא סיימתי,חח.ואו.רעיונות לספרים,רעיונות לסרטים,רעיונות לפטנטים,רעיונות לבלוגים [כשהייתי קטנה ונסחפת [בלשון המעטה] אחרי הסטייל העכשווי].

שמתם לב שהכל רעיונות? זה מן קטע כזה,לא נראה לי שרק שלי.אנחנו אוהבים לחשוב על דברים שאנחנו יודעים שבחיים לא נתייחס אליהם ברצינות ובחיים לא נממש אותם באמת.מן פנטזיות רגעיות כאלה שתמיד יהיו בגדר ה"סתם" וה"רחוק" וה"חלום".

אנחנו אוהבים להישאר במה שנקרא הבועה הקטנה והשקופה שלנו [יש אנשים שאצלהם היא אטומה,לכו תבינו אותם.] וכולנו מפחדים לנפץ את הבועה הזו.שמא נתפוצץ ביחד איתה.אנחנו מפחדים לנסות,להכיר.איפה שאנחנו נמצאים נראה מאוד נוח. אנחנו מתעצלים ולא מעזים ומנסים בכלל לעוף טיפה רחוק יותר כדי לחקור את מה שלא הכרנו עד עכשיו.כל מה שנראה אצלנו בגדר תעלומה.אנחנו מעדיפים את הקיים והמוכר.

ומה אנחנו צריכים יותר מזה? בשביל מה לצאת החוצה ולנסות דברים חדשים אם יש לנו הכל בתוך מסגרת החיים המקובעת שלנו? בשביל מה באמת? אני לא יודעת.יש אנשים שיגידו שלהכיר ולחוות זה לא מזיק.ויש אנשים שיגידו על זה האמנם.

אנחנו לא באמת נתפוצץ.מקסימום נתערער טיפה משוק ההכרה של כל מה שלא הכרנו.שגם זה מרתיע,אבל הכרחי.מי לא היה רוצה מדי פעם לחוות טיפה מעבר?

להשיג איזו פסגת ריגוש קטנה שתוכיח לנו שאנחנו מסוגלים?.

 

until next time.

i get so lost inside the rooms inside my mind.

נכתב על ידי , 2/1/2011 16:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , אהבה למוזיקה , קולנוע
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לchoo choo drums אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על choo choo drums ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)