לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

אז... עדכון על אייקון.


אייקון היה ונגמר. יש לי רגשות מעורבים לגביו. מצד אחד היה כיף אדיר, פגשתי המון אנשים חדשים ומאגניבים ועשיתי המון דברים חביבים. מצד שני, אנשים התישו אותי והרגיזו אותי במשך כולו. אבל אני חושבת שבסופו של דבר זה אייקון שיזכר לטובה, כי למרות כל העצבים, נהניתי.
ביום חמישי שעבר, כשיצאתי מהבית, התחלתי להראות סימנים של מחלה, בעיקר שיעול וכאב גרון. יום אחד כך שכבתי בבית של ניצן עם 39 מעלות חום, מתפללת שהחום ירד עד אייקון. והפלא ופלא-שעה לפני שהתכוונו לצאת החום [שעמד על 38 אך שעה קלה לפני כן] נעלם כלא היה ויצאתי לאייקון-מאושרת ושמחה לעזור בהקמה [שבת בערב].
היו לי כמה משמרות חדר תיקים [] וכמה משמרות חדר סגל [] אם כי בסופו של דבר יש לי חברים טובים שמוכנים לארח לי חברה בזמן שאני משתעממת למוות.

ביום חמישי היה הקוספליי, אנגליה מהטאליה. כרגע קיבלתי תמונות אז אני אפרסם אותם כי בכנות אין לי כל כך מה לכתוב ולא הרבה חשק לכתוב מעבר ללהשוויץ בקוספליי שלנו. היינו הקאסט הכי גדול שהיה אי פעם והיה כיף D:
אז הנה:


זאת תמונה של רוב הקאסט. מימין לשמאל: סין, אנגליה [אני], אוסטריה, הונגריה, דרום איטליה, צפון איטליה, פולין וסילנד מאוד חתוך.



C is for Communism. אוקראינה וסין



אמריקה: סין, אני בוחר בך



אנגליה "מדגם" את אמריקה-פאנסרביס D:



אנשים גבוהים קופצים עליי XD

מתעללים בליטא [פולין ובלרוס]



יפן וצפון איטליה [בלי פאה]



שוב אמריקה על הגב שלי ><



אנגליה וסילנד. כן. אני מרימה אנשים P: אבל נכון שהיא מתוקה? ^^



איזו תמונה משונה XD



אוקראינה סקסית



הונגריה ופולין רוקדים.

המ... יש עוד הרבה, אבל זהו לעכשיו. אין לי כוח יותר להעלות תמונות. היה כיף. זכינו מקום ראשון בקאסטים [מה שלא היה יותר מדי מרשים בהתחשב בזה שהיינו הקאסט היחידי] אבל בכל זאת היה נחמד. הקאסט שלנו תואר כ"וואו, המון מגפיים".



אה. וההורים שלי הודיעו לי ולאחים שלי שהם מתגרשים היום. כמה משונה.



להרבה כנסים והרבה תחפושות והרבה כיף.
מון

נכתב על ידי , 9/10/2009 14:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,515
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFoolMoon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על FoolMoon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)