לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המופע של שושו.



כינוי:  שושו בלונים

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2009

winter day!


איזה יום חורפי ומדהים , אני פשוט כל כך מאושרת מרקע של הגשם בחלון..

פשוט כיף בטירוף להסתכל על הגשם מטפטף ואוויר קר נכנס לחדר מהחלון, ואז להתעטף בשמיכת פליז חמה ולשתות תה מתוק וחם. תענוג!

 

היה לי יום חביב היום. אומנם בחלק מהיום רק חיכיתי עד שאני אחזור הביתה (בחילות..) אבל כל החלק הראשון של היום היה ממש חביב. עשו לי בדיקות דם בבוקר ולקחו ממני איזה 10 מבחנות מלאות בדם.. אבל זה לא היה ממש כואב ככה שדי שטויות. בסוף לא הייתה לנו את ההרצאה של הדיאטנית אז תהיה לנו אותה מחר.. מה שעדיף כי אז היא תהיה על שיעורים שאני פחות אוהבת, יהי!

בא לי לעשות משהו לכבוד החורף הזה, איזה יצירה או משהו כזה.. אולי אני אכין משהו מפימו? כמו שהייתי עושה לפני שנה בשביתה? יש לי זמן עכשיו יחסית למרות שאני פשוט חייבת לסדר את החדר הזוועתי הזה.. המצב פשוט על הפנים. אני פשוט מתעצלת כל הזמן לסדר אותו זה פשוט נורא..

אני מקווה שתהיה לי אנרגיה מתישהו..

 

 

טוב אני אעדכן אחר כך..

דנה

נכתב על ידי שושו בלונים , 15/3/2009 15:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



198
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשושו בלונים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שושו בלונים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)