לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על הרצפה בבית


חיים של ילד שלא יודע חיים ומנסה כל דבר שנישמע לו כיף

Avatarכינוי:  dasdagdghkghk

בן: 30

ICQ: 262954646 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

יבגני אונגיין


לא קהל גאים בדח באתי,
אהבתי קשב הרעות,
לוא אך יכלתי ונתתי
לך דורון יותר נאות -
כיקר הנפש הנשגבת,
הרת קדושה שלחלום,
דברי שירה חיה, דובבת,
פשטות והרהורי מרום.
יהי נא כן. ביד אוהבת
קבל נא שלל פרקי שירה:
גם שוחקה, גם נעגמת,
עממה, אף מרוממת,
בת מזמוטי הנמהרה,
אזלת שינה, קלות רוננת,
שנים של בוסר וקמילה,
מראות הדעת הצוננת
בינות של נפש אבלה

© פושקין / שלונסקי.
נכתב על ידי dasdagdghkghk , 26/5/2009 12:55  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



-_-"


רציתי להגיד לכם:
זהו! לא אכפת לי!!! לא שם פס!!!!! לא מתייחס יותר!!!!
אתם יכולים להמשיך לנסות!!! אני לא ישים לב אליכם!!!
נמאס לי מכם!!! מכולכם!!! צאו כבר מהנשמה שלי!!! תפסיקו כבר לנסות לשלוט לי ברצונות!
די!!!! כל כך נמאסתם! מעכשיו אני פשוט לא מייחס אליכם יותר! תמשיכו לנסות מיצידי! אהי אפילו לא יענה לכם! אפילו לא אסתכל!
פה הכל נגמר איתכם! מאז שאני זוכר את עצמי אתם מנסים לשנות אותי! לא עוד! אני לא אתן לכם!
תודה.
ביי =]
נכתב על ידי dasdagdghkghk , 16/5/2009 20:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכל על הטוב


לגלות מקרוב.
אלוהים לא יכול ליצור משהו שהוא לא יכול לאהוב.
אלוהים לא יכול ליצור שסע שהוא לא יכול לשבור.
אלוהים לעולם לא יעביר את הזמן לאחור.
אלוהים מתואר בפסיקות קטנות שאנו מזכירים בתפילות.
ואם אלוהים הוא כל יכול, הוא יכול לעשות גם טעיות?

© גרי.
זה שבמשך שלושה ימים מסניף את הבובספוג שהיא נתנה לי לאחר שהיא ריססה אותו בבושם שלה.
נכתב על ידי dasdagdghkghk , 9/5/2009 22:02  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,125
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdasdagdghkghk אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dasdagdghkghk ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)