לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

פריצה. הו בחיי שזה לא מושך אנשים להיכנס.


אור, יקירה שלי.

מה קורה לבלוג שלך?

ומדוע הוא מת?

 

"אני, חצי רגל בחוץ

חצי רגל בפנים

מבולבלת"

 

את משאירה את בלוגך תלוי בין שמיים וארץ, ללא כל אפשרות להתקדם הלאה.

הוא ממש - צמח.

איזו השוואה מזעזעת.

 

בכל מקרה, רציתי להגיד לך שאת בשביל המון (:

אני בטוחה שידעת את זה, אבל עכשיו תדעי את זה יותר.

 

אוי, יש איזה שיר שאני שומעת עכשיו וככה כתוב בו:

"בואי נתחבק, ניתנשק

נשים את הילדים אצל אמא שלך

ונתעלס בשירותים של הקולנוע

או של המרכז המסחרי"

ויש המשך בוטה משהו.

 

גם כן שיר אהבה.

 

חנוכה נראה אותך.

עוד 36 יום אני בת 18.

זקנה אני O:

 

אוהבת, אוהבת, אוהבת.

אני

3>

 

מצטערת ששיניתי את העיצוב קצת, הירוק כאב לי בעיניים.

נכתב על ידי אiרוש , 24/10/2007 23:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  אiרוש

בת: 33

ICQ: 253046048 

תמונה




83
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאiרוש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אiרוש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)