לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ביום בהיר אחד עזבתי תפקיד בכיר בחברה פיננסית ידועה וגם נפרדתי מכלבי האהוב לאחר 12 שנה - ההתמודדות עם משבר גיל הארבעים התחילה ברגע זה - וכך גם הבלוג...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

"חומות של תקווה" - 30,000 כניסות לבלוג


אני מסכם היום 5.5 שנות פעילות בבלוג ואחוות הטבעת עם 30,000 כניסות - וכמו שאני אוהב לחגוג ימי הולדת עגולים - אני שמח וגאה בנתון הסמלי הזה, בעיקר כי מ 7.2006 , עת נכתב הפוסט הראשון , כשבקושי הבנתי מהו בלוג , לא עבר אפילו חודש אחד , בו לא כתבתי כאן.

 

אני שמח שנוצר כאן מקום שגם עם ההתפתחות הטכנולוגית בדמות FACEBOOK ו TWITTER , סמארטפונים ותקשורת זמינה לכל בכל מקום, נשארה כאן קבוצה של אנשים יקרים, הרואים בהקשר זה בכתיבה דרך ביטוי איכותית ומענגת כבר שנים , שחלקם הכרתי אבל גם אלו שלא הם חברים אמיתיים, בצחוק ובדמע , בשחה ובעצב - ואני מקווה שכך גם אני עבורם. 

 

עסקתי ואני עדיין עוסק בבלוג בשלל נושאים - אך חוט השני של הבלוג מבחינתי הוא האימון בשיטת "חומות של תקווה" ( ע"ש הסרט הידוע שהינו ההשראה שלי ) - בדרך של נחישות ללא פשרות, בדרך ארץ וכבוד , לאורך זמן וללא לאות , לצד קבלת האחר בצורה אמיתית אגיע אל המטרות שלי בחיים - אך בל יטעה המתבונן כי דרך חיים זו היא ביטוי של חולשה כי אז יבין את עוצמת הפלדה בי ובדרך...

 

אז מה היה לנו עד היום ? 360 פוסטים ואימרות , 83 משתתפים בטבעת "אתגר גיל הארבעים" ( כ 25 פעילים משמעותית ) , עשרות פרוייקטים מעניינים ומרגשים ( באמת מדגדג לי לעשות משהו חדש שלא עשיתי כאן זמן רב...) , ומעבר לכל - הרבה כייף וסיפוק...

 

מי יתן ונמשיך לינות כאן יחדיו, גם במציאות היום יומית המשתנה , עוד שנים רבות כאן - אני חושב שמצאתי כאן את מקומי...

 

 



 

 

 

אסיים באימרת היום:

 

"אדם ללא כל חלומות תמיד יהיה מוקף חומות" ( מני סילבר )
נכתב על ידי , 13/12/2011 05:06   בקטגוריות COACHING, ברכות, יצירתיות, נוסטלגיה, אהבה ויחסים, אופטימי  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-19/12/2011 05:56



Avatarכינוי: 

בן: 58

תמונה




50,347
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shawshank Redemption אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shawshank Redemption ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)