לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ביום בהיר אחד עזבתי תפקיד בכיר בחברה פיננסית ידועה וגם נפרדתי מכלבי האהוב לאחר 12 שנה - ההתמודדות עם משבר גיל הארבעים התחילה ברגע זה - וכך גם הבלוג...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

"חומות של תקווה" - יצירתיות


יצירתיות היא מבחינתי טעם החיים והסיבה לקום בבוקר , בימים קשים ומבורכים כאחד - לעשות אחרת דברים , ולו הפשוטים ביותר , על מנת להגיע אל המטרה הנכספת - ובכייף...

 

במסגרת לימודי התואר השני במנהל עסקים , למדתי את הנושא במסגרת קורס ספציפי שהוקדש לנושא , ואחד הויכוחים הגדולים שליוו את מהלכו היה האם יצירתיות היא דבר מולד או נרכש ?

 

המסקנה הסופית מקורס מענג זה היתה כי חייבים בסיס אישי מסויים על מנת להתפתח בנושא זה , אך בעזרת לימוד מסודר ניתן תמיד לעלות מספר שלבים בסולם היצירתיות - אך אין ספק כי אם כישורייך המובנים בתחום מציבים אותך במקום גבוה בסולם זה , הרי שלא ניתן לתרום לך הרבה בנושא.

 

כל יום אני שואל את עצמי, השכם והערב - "איך ניתן לעשות את זה אחרת ?" ולפעמים , ברגע אחר לגמרי מהרגע בו עלתה השאלה , אני מוצא לעצמי את התשובה או הכיוונים אליה.

 

"בוא נישן על זה" הוא משפט שאני אומר לעצמי ואחרים בהקשר זה פעמים רבות, כאשר אני מציין כי התשובה יכולה לבוא ממצבים שונים לחלוטין, בתחומים אחרים , ואף מרעיון חדש לחלוטין שטרם נבדק או נוסה אף פעם.

 

"לכל בעיה קשה וסבוכה קיים פתרון קל - ומוטעה..." הוא משפט בו אני משתמש לא פעם - אך מעבר להומור שבו ונכונותו , צריך לזכור כי קל וקשה הינם מושגים אישיים מאד , וכי הנעלות על קונצפציה כזו או אחרת היא בעיניי המתבונן - וכי לאף אחד אין מונופול על הצדק או החוכמה , וללא כל קשר להשכלתו , נסיונו או הכשרתו.

 

"לעגל את הריבוע" היא תכונה וצורך בסיסי , במערכות גדולות או קטנות, בהקשר של חקיקה ורגולציה ובחיים בכלל - על מנת לעשות את החיים המאתגרים מעניינים ופשוטים כאחד - וגם ליהנות מהם יותר.

 

בתחילת 2011 הכריז מנכ"ל החברה על מבצע שנתי בחתך רבעוני ושנתי , שבו תימדד יצירתיות אנשי מערך המכירות של החברה - דבר שאיתגר אותי עדמאד , למרות שבתנאים האובייקטיבים שהי בשטח, הייתי לכאורה בנחיתות לעומת המתחרים - אך כדרכי , הכרזתי על כך שאקח את אחד המקומות הראשונים בכל פורום ...

 

ההתנהלות לא היתה פשוטה - אך עם רעיונות מקוריים וכיוונים חדשים , הצלחתי להתברג פעמיים בארבעת הרבעונים שנבחנו , פעם למקום הראשון ופעם למקום השלישי.

 

אתמול קיבלתי במהלך הכנס הראשון של מערך המכירות של החברה ב 2012 את הפרס השנתי במבצע היצירתיות לשנת 2011 למנהל במערך המכירות - מעבר לפרס עצמו , נהניתי מאד מההכרה והמאמץ שהתחיל בסימון המטרה הייחודית - והגעה אליה כנגד כל הסיכויים...

 

מאחל לכם שבת חמה , נעימה - ומלאת חלומות ותכנונים - לחיים, לעבודה ובכלל...

 

 



 

 

אסיים באימרת השבוע:

 

"תהילה היא אלילה מרשעת. תהילה היא הונאה, בנאדם. תהילה זה כלום. תהילה תשבור את ליבך, אחי. אבל יצירתיות, תקשיב לזה, היא תשוקה, והיא אינסופית. אם תרדוף אחר התהילה, תאבד את נשמתך. אם תרדוף אחר היצירה, תמצא אותה" ( ג'ון גאלט )

נכתב על ידי , 2/3/2012 07:59   בקטגוריות COACHING, הומור, יצירתיות, פרוייקטים, תחביבים, אהבה ויחסים, אופטימי, עבודה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-23/3/2012 08:08



Avatarכינוי: 

בן: 58

תמונה




50,347
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shawshank Redemption אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shawshank Redemption ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)