לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ביום בהיר אחד עזבתי תפקיד בכיר בחברה פיננסית ידועה וגם נפרדתי מכלבי האהוב לאחר 12 שנה - ההתמודדות עם משבר גיל הארבעים התחילה ברגע זה - וכך גם הבלוג...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2013

"חומות של תקווה" - סיכום שנת 2013


שנת 2013 , עבורי , היתה שנת מפנה ושינוי משמעותית ביותר.

 

לאחר האירועים הבריאותיים שעברתי בתחילת השנה , התחיל תהליך מסודר , שבסיומו בחודש 8.2013 , עת חזרתי לפעילות וכשירות מלאה , חזרתי לעבוד בירושלים לאחר העדרות של 10 שנים.

 

כתוצאה מכך , השתנו חיי ללא הכר - אתחיל בעובדה הפשוטה , כי הנסיעות אותן אני עובר מדי חודש ברכב החברה שלי הצטמצמו מ 6,000 לכ 2,000 ק"מ - הזמן שנחסך, במרכאות או בלעדיהן , שיפר את איכות חיי , את חיי המשפחה , פינה זמן איכות למשפחה ולתחביבים , לעומת העבר הקרוב עד מאד , שבכל נסיעה ( נדירה יחסית ) מחוץ לעיר אני תוהה כיצד יכולתי לעמוד בעומס הזה ( שלא נזכיר את מס' האנשים עימם הייתי בקשרי עבודה בעבר - וכי 3 אנשים החליפו אותי בתפקידי...) 

 

התחלתי , סוף סוף, לאכול אוכל בריא ובאופן סדיר - אולי לא לגמרי , אבל לבטח טוב יותר ביחס לעבר...

 

התחביבים שהתפתחו בהמשך לזמן הפנוי הם ספורט , מוסיקה , קריאה , צילום וטיולים, הכנת בירה וטיולים - ושמתי לב כי כתבתי השנה בבלוג זה ובמקומות אחרים הרבה יותר ביחס לעבר - 34 פוסטים בשנה - כמעט 3 בחודש...

 

אציין גם את גיוסו של התרנגול הצעיר לצה"ל , והבית שנותר שקט יותר במהלך השבוע , לצד תהליך ההתבגרות של הגוזל כילד הבוגר בבית...

 

ואיך לא נזכיר את אושו , שנמצא איתנו שנה בדיוק , וכמה השפיע על חיינו כמשפחה עם תכונותיו המיוחדות , לטוב ( האהבה , הנתינה , שמחת החיים ללא גבול בכל רגע נתון ) ולרע ( הנזקים שכלב לפעמים משאיר ועושה...) - ובהקשר הזה צמצאתי באתר אוהבי כלבים את "עשרת הדיברות" לטיפול בכלב , בעיקר מכיוון שבקוראי אותם , אני שם לב שהן בסיס לכל קשר בינאישי שהוא , לאו דווקא בין אדם לחיה - קיראו ושיפטו בעצמכם...

 

עשרת הדיברות לאוהבי הכלבים

 

1. אל תכעס עלי לאורך זמן, חיי נמשכים רק כ10-15 שנים, חבל על כל... דקה

 

2. תן לי אהבה וחום, זה הדבר שהכי אני זקוק לו. כמו כן, תן לי זמן כדי להכיר אותך, ולדעת מה אתה מצפה ממני.

 

3. לך יש את עבודתך, חברים, בילויים, משפחה, ולי יש רק אותך.

 

4. דבר איתי. גם אם אני לא מבין את מילותיך, אני קולט דרך טון קולך. תהיה מודע בהתנהגותך אלי, אני לעולם לא שוכח.

 

5. אם אתה מתכוון להרביץ או לפגוע בי, זכור שאני גם יודע לנשוך, אך אני אוהב אותך ולעולם לא אפגע בך.

 

6. לפני שאתה נוזף בי בגלל שאני עצלן או חסר מנוחה, שאל את עצמך, האם משהו מפריע לי. אולי אתה מאכיל אותי לא נכון, אולי הייתי זמן רב בשמש או אולי ליבי מזדקן או נחלש.

 

7. אל תשחרר אותי לבד ברחובות. איני רוצה למות תחת גלגלי מכונית או לסיים את חיי במכלאה העירונית.

 

8. בבקשה, תן לי להזדקן בכבוד, שמור עלי ואל תעזבני, גם אתה תזדקן באחד הימים.

 

9. אל תנטוש אותי לעולם. תהיה נאמן לי כמו אני לך. אם מסיבה שלא תלויה בך דרכינו חייבות להפרד, דאג לי לבית חם אחר,

אעדיף להרדם לנצח מאשר ליפול בידיים מתעללות או להיזרק לרחוב.

 

10. במסעי האחרון, השאר לצידי ואל תגיד שאתה לא יכול להביט בי. אל תתן לי להתמודד במצב זה בלעדיך. הכל יותר קל כאשר אתה איתי, כי תמיד אוהב אותך.

 





 

 

אסיים באימרת השבוע:

 

"הכלב הוא היצור היחיד עלי אדמות, האוהב אותך יותר משהוא אוהב את עצמו" ( ג'וש בילינגס )

 

 

נכתב על ידי , 29/12/2013 17:23   בקטגוריות COACHING, ברכות, בריאות, הומור, יצירתיות, משפחה, נוסטלגיה, פרוייקטים, פרצופה של המדינה, תחביבים, אהבה ויחסים, אופטימי, אקטואליה, סיפרותי, עבודה, צבא  
הקטע משוייך לנושא החם: welcome 2014
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-5/1/2014 08:00



Avatarכינוי: 

בן: 58

תמונה




50,347
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shawshank Redemption אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shawshank Redemption ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)