לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ביום בהיר אחד עזבתי תפקיד בכיר בחברה פיננסית ידועה וגם נפרדתי מכלבי האהוב לאחר 12 שנה - ההתמודדות עם משבר גיל הארבעים התחילה ברגע זה - וכך גם הבלוג...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

"חומות של תקווה" - המשפחה שלי בא'


המשפחה שלי ...


 


נמצאת כאן , בהסוואת פרטים מזהים הכרחית נדרשת כבר כמעט 8 שנים , אך מהווה את העוגן המרכזי בחיי החובל לשעבר ( ובמילואים...) , שמות כולם מתחילים , ובמכוון , באות א' , ורבים מהעוקבים אחרי הבלוג הזה מתחילתו מכירים את פיסות החיים שיתוארו למטה...


 


כשאני חושב על המשפחה שלי , אני חושב , קודם כל , על המשפחה שהקמתי , ורק אח"כ על המשפחה הסובבת , כולל הורים , אחים ושאר קרובים קרובים , לא חס וחלילה בגלל שהיחסים אינם טובים , אלא שכנראה עקב החיים בארץ הנפלאה / מחרידה שלנו , אתה מחוייב ומתרכז , קודם כל , בתא המשפחתי שלך , ואח"כ מתפנה לשאר....


 


כשאני חושב על המשפחה שלי , אני חושב על הבן האמצעי שלנו, אסף ז"ל , שנפטר ממחלה מטבולית בגיל 9 חודשים בשנת 2000 , והיה צריך להיות היום בן 14.5 - הצלקת מסיפור חייו הקצרים קיימת כמובן אצל כולנו , לרבות אצל הגוזל שנולד כ 3 שנים אחרי פטירתו , אבל כמו כל דבר בחיים , לומדים לחיות איתה , כשבדרך כלל היא סגורה , ולעיתים רחוקות גם מדממת וכואבת...


 


כשאני חושב על המשפחה שלי , אני חושב על הקיפודה היקרה , שבעיקר בהקשר הקודם של אסף ז"ל , ו 20 שנות נישואים ( שנחגגו החודש ממש ) , עברנו יחד ועדיין עוברים חיים עמוסים בטוב לצד רע , בעומסים שבדרך כלל מתוארים על ידי בהקשר שלי , אך ברור שאצלה , בתור מחזיקת הקן המשפחתי והילדים , העומס והאחריות רבים וקשים לא פחות , לצד משרה מלאה ומאתגרת גם כן במערכת הבריאות...


 


כשאני חושב על המשפחה שלי , אני חושב על התרנגול הצעיר , שכעת בצבא , וחושב כמה התקדם מאז היה ילד בן 10 ( כגילו של אחיו הקטן היום ) שכונה "אפרוח" על דפי בלוג זה כשנפתח - דרך ארוכה עשה מאז , ואני מקווה שכאשר יסיים את הקורס המעניין שעושה במסגרת הצבא , יתרום רבות - לעצמו , וגם למדינה...


 


כשאני חושב על המשפחה שלי , אני חושב על האפרוח הנוכחי , שלומד בכיתה ד' , שהולך ומתפתח לעצמאות וערכים , ולא גדל בצורה מגוננת כפי שהיה ניתן לחשוב על ילד שנולד אחרי פטירת ילד אחר . מדובר בילד מיוחד מאד , טוב לב וחכם , המעסיק אותנו מאד מחד , וגורם לנו להרבה מאד נחת וסיפוק מאידך...


 


כשאני חושב על המשפחה שלי , אני חושב על אושו , כלב השי טסו , המלווה אותנו כבר שנה בדיוק ומכניס לנו אור ושמחה הביתה , לצד נזקים מדי פעם , וממלא הבית אור ושמחה - לצידו , לא נשכח את פיץ' , כלב הגולדן רטריבר האהוב של המשפחה , שמותו מזקנה בגיל כ 12.5 היה אחד הטריגרים לפתיחת הבלוג והטבעת...


 


כשאני חושב על המשפחה שלי , אני מתמלא גאווה, אהבה , וסיפוק - אותם אני מקרין לסביבה....


 


מקווה ומייחל שכך גם אתם חשים כלפי המשפחה שלכם...


 






חומות של תקווה - אריאל


חומות של תקווה - אריאל


 


 


קיפודה - א


הקיפודה - א'


 


 


תרנגול צעיר - א


התרנגול הצעיר - א'


 


 


אסף ז


אסף ז"ל


 


 


אפרוח - א


 

האפרוח - א'

 


 


אפרסק ( פיץ ) ז


 

אפרסק ( פיץ' ) ז"ל

 


 


אושו



אושו


 


אסיים באימרת השבוע:


 


"זה? זה לא בית. זה אבנים, אבנים מסותתות. מסודרות יפה אחת על השנייה. בית זה בית רק כשיש בו אישה ומשפחה" ( מאיר שלו )

נכתב על ידי , 31/1/2014 07:46   בקטגוריות בריאות, ברכות, משפחה, נוסטלגיה, פרצופה של המדינה, שכול, אהבה ויחסים, אופטימי  
הקטע משוייך לנושא החם: המשפחה שלי
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-7/2/2014 08:26



Avatarכינוי: 

בן: 58

תמונה




50,347
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shawshank Redemption אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shawshank Redemption ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)